Aliganza rozpoczyna współpracę z marką Gabriella

Wraz z początkiem sierpnia marka Gabriella dołączyła do grona klientów agencji Aliganza. Gabriella to polska marka z siedzibą w Łodzi, jeden z największych producentów wyrobów pończoszniczych w kraju.
O autorze
1 min czytania 2020-08-07

Trwająca od 24 lat historia Gabrielli to nieprzerwany rozwój i inwestycje w technologie. Dziś firma dysponuje jednym z najbardziej nowoczesnych parków maszynowych w Polsce, dając pracę 150 specjalistom. Inwestuje w zaawansowane technologie, komponenty najwyższej jakości i doświadczone kadry. Dwa razy w roku Gabriella prezentuje nowe kolekcje zebrane w lookbooki. W swojej ofercie ma rajstopy, pończochy i skarpetki damskie, w tym modele klasyczne, wzorzyste (również Rajtuzy Lokalne), kolekcję produktów funkcyjnych, dziecięcych, ślubnych i znacznie więcej. Można je znaleźć na półkach sklepowych w ponad 50 krajach na całym świecie, a także w kanale e-commerce.

Od sierpnia 2020 roku agencja Aliganza rozpoczęła stałą współpracę z marką Gabriella. Agencja zajmuje się działaniami media relations oraz komunikacją produktową i PR.

Obsługą Klienta po stronie agencji zajmie się zespół Client Development: senior client lead Ewa Gołaszewska, client lead Magdalena Moczarska oraz showroom account executive Karolina Nowicka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj