Trwająca od 24 lat historia Gabrielli to nieprzerwany rozwój i inwestycje w technologie. Dziś firma dysponuje jednym z najbardziej nowoczesnych parków maszynowych w Polsce, dając pracę 150 specjalistom. Inwestuje w zaawansowane technologie, komponenty najwyższej jakości i doświadczone kadry. Dwa razy w roku Gabriella prezentuje nowe kolekcje zebrane w lookbooki. W swojej ofercie ma rajstopy, pończochy i skarpetki damskie, w tym modele klasyczne, wzorzyste (również Rajtuzy Lokalne), kolekcję produktów funkcyjnych, dziecięcych, ślubnych i znacznie więcej. Można je znaleźć na półkach sklepowych w ponad 50 krajach na całym świecie, a także w kanale e-commerce.
Od sierpnia 2020 roku agencja Aliganza rozpoczęła stałą współpracę z marką Gabriella. Agencja zajmuje się działaniami media relations oraz komunikacją produktową i PR.
Zobacz również
Obsługą Klienta po stronie agencji zajmie się zespół Client Development: senior client lead Ewa Gołaszewska, client lead Magdalena Moczarska oraz showroom account executive Karolina Nowicka.