TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Aliganza rozpoczyna współpracę z marką Gabriella

Wraz z początkiem sierpnia marka Gabriella dołączyła do grona klientów agencji Aliganza. Gabriella to polska marka z siedzibą w Łodzi, jeden z największych producentów wyrobów pończoszniczych w kraju.
O autorze
1 min czytania 2020-08-07

Trwająca od 24 lat historia Gabrielli to nieprzerwany rozwój i inwestycje w technologie. Dziś firma dysponuje jednym z najbardziej nowoczesnych parków maszynowych w Polsce, dając pracę 150 specjalistom. Inwestuje w zaawansowane technologie, komponenty najwyższej jakości i doświadczone kadry. Dwa razy w roku Gabriella prezentuje nowe kolekcje zebrane w lookbooki. W swojej ofercie ma rajstopy, pończochy i skarpetki damskie, w tym modele klasyczne, wzorzyste (również Rajtuzy Lokalne), kolekcję produktów funkcyjnych, dziecięcych, ślubnych i znacznie więcej. Można je znaleźć na półkach sklepowych w ponad 50 krajach na całym świecie, a także w kanale e-commerce.

Od sierpnia 2020 roku agencja Aliganza rozpoczęła stałą współpracę z marką Gabriella. Agencja zajmuje się działaniami media relations oraz komunikacją produktową i PR.

Obsługą Klienta po stronie agencji zajmie się zespół Client Development: senior client lead Ewa Gołaszewska, client lead Magdalena Moczarska oraz showroom account executive Karolina Nowicka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj