Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”:
Zobacz również
Gościnią kolejnego odcinka podcastu jest Alina Stasiak – jedna ze 100 globalnych łowczyń talentów muzycznych, ekspertka ds. wizerunku i komunikacji niewerbalnej.
W podcaście Alina Stasiak opowiedziała m.in. o tym, jak działają koreańskie farmy talentów, w jaki sposób wyszukują talenty muzyczne międzynarodowi łowcy gwiazd, co kryje się za kulisami branży muzycznej, jaka jest recepta na długofalową karierę muzyczną oraz dlaczego jest przeciwna udziałowi dzieci w showbiznesie.
– Jestem przeciwna, aby w talent show było obecne granie na emocjach dzieci. Oczywiście, jeżeli rodzic/opiekun widzi potencjał w swoim dziecku, to niech go rozwija, ale dla psychiki dziecka ciągła ekspozycja na ocenę nie jest dobra. Z pewnością to kwestia także mentalności i kraju. Spójrzmy na fenomen koreańskiego k-popu. W Korei istnieją farmy talentów, gdzie rodzice podpisują z wytwórniami w imieniu dzieci mordercze kontrakty, zobowiązujące ich do wielogodzinnych treningów tańca, gry aktorskiej, śpiewu i przebywania przez wiele lat z dala od rodziny. Co więcej, w tym kraju to się sprawdza. Ale… istnieje tam bardzo wysoki odsetek samobójstw wśród gwiazd – podkreśla Alina Stasiak.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
O czym jeszcze Emilia rozmawia z Aliną?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- O tym, jak łowi się talenty na rynku muzycznym w Polsce, a jak w USA?
- Na co zwracają uwagę największe wytwórnie muzyczne, wybierając wokalistów/wokalistki do współpracy?
- Jak na rynku muzycznym wyróżnić się na tle konkurencji?
- Jak kreować skutecznie wizerunek muzyczny?
- Czy piosenkarze powinni korzystać z porad specjalistów od wizerunku?
Zapraszamy do odsłuchu i komentowania rozmowy na Instagramie: @prnabackstageu.