To już 13. edycja Złotego Bankiera, największego na rynku badania jakości obsługi klienta, produktów i komunikacji marketingowej w bankach detalicznych.
Znalezienie się na podium w tak prestiżowym rankingu to dla nas wyróżnienie. Zarówno Konto Jakże Osobiste, karta kredytowa, jak i kredyt gotówkowy to nasze flagowe, najbardziej popularne produkty, które systematycznie staramy się rozwijać. Cieszę się, że starania te zostały zauważone i docenione – mówi Joanna Olszewska, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego Alior Banku.
Zobacz również
Bank otrzymał także wyróżnienie w kategorii specjalnej: bezpieczny bank w zakresie dobrych praktyk dotyczących bezpieczeństwa systemów bankowości elektronicznej. Analitycy Obserwatorium.biz i TestArmy oceniali m.in. procesy autoryzacji, uwierzytelniania, wymagania dotyczące haseł i PIN-ów, obsługę sesji oraz kontakt z bankiem.
W XIII edycji konkursu organizowanego przez Bankier.pl i Puls Biznesu wyróżniono banki detaliczne w łącznie dziewięciu kategoriach. Badanie opierało się m.in. na wizytach tajemniczych klientów w oddziałach czy głosowaniu klientów. Na tej podstawie przyznano punktację, która pozwoliła na wyłonienie zwycięzców.
Wyniki ogłoszone zostały 6 czerwca br. Partnerami merytorycznymi projektu Złoty Bankier są Minds&Roses i Obserwatorium.biz. Partnerem strategicznym jest Mastercard.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing