Od kilku tygodni na stronie 10dowodow.pl i w internecie możemy śledzić materiały zapowiadające kampanię: „Wszystkie kobiety są słabe” – Jacek Braciak jako seksistowska świnia w kampanii teaserowej
„Jesteś beznadziejna. Odbiorę ci pracę. Odbiorę ci wszystko co masz. Jak zwykle nie ogarniasz. Po co ci ten make up, nie ukryjesz pod nim tego, co ci zrobię. Pożegnaj się z dziećmi – najlepiej już na zawsze. Będzie tylko gorzej”. Te obelgi i groźby pod adresem kobiet wypowiada… alkohol.
Zobacz również
Alkohol to seksistowska świnia. Kobiety traktuje gorzej. Bardziej niszczy im wątrobę, dewastuje układ hormonalny, wpędza w depresję i znacznie szybciej uzależnia. 10 dowodów poznamy już 21 sierpnia.
Celem kampanii jest rozprawienie się z mitami i obalenie stereotypów oraz nauka kobiet, jak spożywać alkohol odpowiedzialnie, a tym samym bezpiecznie. Uświadomienie im, że narażone są na znacznie większe ryzyko, a alkohol bardziej im szkodzi – po prostu traktuje je gorzej niż mężczyzn.
Kampania realizowana jest przez agencję kreatywną Chromatique ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing