Upoluj bilet na film lub konferencję [KONKURSY]

Upoluj bilet na film lub konferencję [KONKURSY]

Uwaga! Mamy do rozdania wejściówki na Masters & Robots 2025, IAB HowTo: Digital OOH i Festiwal Kamera Akcja. Sprawdź, jak i kiedy można je upolować.

Sprawdzam

„All Heroes, No Zeros”: Cadbury zamienia brytyjskie ikony kultury w czekoladki

„All Heroes, No Zeros”: Cadbury zamienia brytyjskie ikony kultury w czekoladki
Firma produkująca czekoladę, Cadbury, rusza z platformą „All Heroes, No Zeros”, która zamienia znane postacie w czekoladowe ikony – od Freddiego Mercury’ego po Robin Hooda. Kampania pokazuje, że w świecie Cadbury każdy smak jest bohaterem, bez żadnych „wypełniaczy”.
O autorze
1 min czytania 2025-10-13

Kampania Cadbury „All Heroes, No Zeros” to propozycja od VCCP, w którym marka pozytywnie celebruje to, co w jej wyrobach najważniejsze: hasło „Sami bohaterowie, żadnych zer”. W ten sposób Cadbury chce zmienić patrzenie konsumentów na wyroby Cadbury i przekonać, że ich najnowszym wyrobie, cukierkach czekoladowych o rozmaitych nadzieniach, ilość smaku nie zmniejszyła się i wszystkie są tak samo pyszne. Chodzi o to, aby przekonać kupujących, że w opakowaniu nie ma żadnych wypełniaczy, żadnej hierarchii ulubionych smaków, a tym bardziej najmniej lubianego smaku, który pozostałby w opakowaniu, gdy wszyscy już zajadają się innymi.

Akcja wykorzystuje system out-of-home (m.in. Piccadilly Lights), a także spot reklamowy, w którym opakowanie Cadbury przedstawiono jako stadion koncertowy. Każdy smak zamieniono przy tym na doskonale znaną na całym świecie postać brytyjskiej kultury, np. Freddie Mercury pojawił się jako Crunchie Bits, a Brian May jako Dairy Milk.

Wielokanałowość sposobem na dotarcie do mas

Ciekawostką jest wyjątkowy font zastosowany w materiałach kampanii i inspirowany wyglądem czekoladowych kostek z pudełka Cadbury Heroes. Jego zaprojektowaniem zajęło się studio Marks.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji powstały kreacje BVOD, OOH oraz reklama radiowa. Zakup mediów prowadzony jest przez Publicis Media UK, natomiast kampania cyfrowa i działania organiczne wspierane przez zespół Elvis. Ponadto, 30-sekundowy klip reklamowy został stworzony w technice stop-motion. Za jego produkcję odpowiadają Not To Scale i Girl&Bear.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Każdy ma swoje miejsce

W kampanii „All Heroes, No Zeros” Cadbury przekonuje, że w tubie Heroes wszyscy mają swoje miejsce i znaczenie.

– Ta kampania zrodziła się z prostej, ale wymownej obserwacji – że Heroes to zespół pełen hitów. Nie tylko jeden czy dwa ulubione utwory, ale naprawdę świetna mieszanka, w której każdy znajdzie coś dla siebie. To była genialna analogia do składów, które wszyscy znamy i kochamy – gdzie każdy ma coś wyjątkowego do zaoferowania – podkreśla Emma Paxton, Marketing Manager w Mondelez.

– Królowa. Zwyciężczynie Ligi Mistrzów Arsenalu Kobiet. Najlepsze rzeczy w życiu naprawdę są same w sobie bohaterami, bez żadnych zer. Zupełnie tak, jak bohaterowie Cadbury – dodaje Simon Connor, Creative Director VCCP.

Nowa platforma Cadbury „All Heroes, No Zeros” łączy brytyjski humor z miłością do czekolady, redefiniując pojęcie „bohatera” w świecie marek FMCG.

PS „Made to Share”: Cadbury zaprojektowało opakowania czekolad, które przypominają o znaczeniu życzliwości