“All you need is LOT” to hasło najnowszej Walentynkowej Promocji flagowego polskiego przewoźnika LOT. W dniach od 12-14 lutego 2018 roku klienci mogli zaskoczyć ukochaną osobę romantyczną wycieczką i wybrać idealny dla siebie kierunek. Należy zaznaczyć, że podjęte działania marketingowe zostały przeprowadzone nie tylko na rynku polskim, ale również niemieckim, francuskim, włoskim i węgierskim. Materiały promocyjne zostały przygotowane także dedykowanym rynkom wersjom językowym. W ramach projektu, Agencja PromoAgency była odpowiedzialna m.in. za Key Visual, hasło promocyjne, mailingi, banery oraz kreacje graficzne na stronę internetową lot.com i media społecznościowe.
PromoAgency obsługuje Polskie Linie Lotnicze LOT od 4 lat. Agencja odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnych zarówno kampanii sprzedażowych oraz wizerunkowych. Efekt podjętych działań PromoAgency dla LOT-u można zobaczyć offline i online na blisko 35 rynkach na całym świecie. Rynku polskim i rynkach zagranicznych.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas