Allegro i Ogilvy startują z nową platformą komunikacji

Ruszyła pierwsza kampania stworzona przez Ogilvy, a w niej nowy format kreatywny dla Allegro.
O autorze
1 min czytania 2019-09-24

Nowa platforma w sposób płynny zmienia komunikację z konsumentami, rozwijając ją znanego z poprzednich kampanii pytania „Czego szukasz” do „Znajdź to, co najważniejsze teraz”. To w sposób naturalny pokazuje istotę codzienności, pełnej zarówno wyczekiwanych i zaplanowanych chwil, jak i tych zupełnie nieprzewidzianych i zaskakujących.

To właśnie dzięki takim chwilom pojawiają się okazje, które pozwalają w pełni wykorzystać wszystkie możliwości, jakie przynosi życie. Wystarczy ich nie przeoczyć, a w Allegro znajdziemy sojusznika, który pomoże nam zrealizować to, co od teraz jest dla nas najważniejsze.

Pierwsza kampania przedstawia historię małżeństwa borykającego się z problemami młodych rodziców, które próbuje się odnaleźć w nowej roli i przebudować swój świat po pojawieniu się dziecka. Szczególnie mocno doświadczany jest świeżo upieczony tata, który mimo wielu wysiłków, starań i prób nie może się dostosować do nowej rzeczywistości.

Do czasu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Klienci wiedzą, że na Allegro można znaleźć prawie wszystko. Jednak samo wyszukiwanie nie jest treścią naszego życia. Szukamy, by żyć lepiej, kochać bardziej, być z rodziną i znajomymi pełniej, dobrze wykorzystać każdą chwilę. Nowa kampania może nam uświadomić, że pozornie trywialne zakupy mogą zmienić jakość życia i bycia z drugim człowiekiem. Przejście od szukania do spełnienia potrzeb tu i teraz to naturalna ewolucja polskich e-konsumentów w sieci , którzy coraz szybciej przechodzą z zakupami z offline do online. Allegro stoi przy nich i służy pomocą, wsparciem, rozwiązaniem – mówi Adam Szałamacha, brand manager Allegro.

Kampania, którą wspólnie z Allegro przygotowało Ogilvy, startuje 23 września w telewizji, Internecie, radiu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Filmy wyreżyserował Trevor McMahan (Moon Films), za produkcję odpowiada Moon Films, za postprodukcję obrazu Televisor, udźwiękowienie – Juice, a za konsultację muzyczną Tracks and Fields. Utwór wykorzystany w filmie to Lullaby – The Slow Show.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się