Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Allegro pierwsze w Polsce z kampanią w Twitter Audience Platform

Trwająca od sierpnia pod hasłem „Czego szukasz?” kampania wizerunkowa Allegro.pl w okresie 14 września do 14 października br. wyświetlana jest też na Twitter Audience Platform.
O autorze
1 min czytania 2015-10-02

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Dzięki nowemu narzędziu Twittera, Allegro jako pierwszy podmiot reklamowy w Polsce korzysta z możliwości zwiększenia częstotliwości kontaktu z kampanią na samym Twitterze i poza nim. W promocji wykorzystano format Promoted Video.

Celem kampanii Allegro.pl realizowanej z wykorzystaniem Twittera jest m. in. pozyskanie nowych placementów i zwiększenie częstotliwości kontaktu klientów z kampanią poprzez wzrost liczby wyświetleń filmów promocyjnych.

– Zależy nam na testowaniu nowych rozwiązań i narzędzi dotarcia do odbiorców – dodaje Adam Szałamacha, Brand Group Manager marki Allegro. – Póki co wyniki kampanii realizowanej z wykorzystaniem Twitter Audience Platform są bardzo zadowalające i perspektywiczne. Nowe miejsca naszej obecności to większe prawdopodobieństwo, że kampania zostanie zauważona, a o to nam chodzi w budowaniu świadomości istnienia nowej platformy komunikacyjnej – dodaje Adam Szałamacha.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twitter Audience Platform umożliwia promowanie swoich treści nie tylko poprzez produkt „Promowane Tweety”, czyli te wyświetlane użytkownikom w timeline Twittera, ale również w aplikacjach mobilnych w dwóch formatach reklamowych: tweet z grafiką rozliczany za zaangażowanie i video rozliczane za obejrzenia filmu.

– Nowe narzędzie Twittera spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród reklamodawców na świecie. To dla nas bardzo istotne, że Allegro realizując pierwszą kampanię w tym zasięgu na rynku polskim udowadnia i potwierdza, że narzędzie pozwala zwiększać zasięgi i zaangażowanie użytkowników w kampanię, przy bardzo korzystnych wynikach finansowych – mówi Rafał Janik, Managing Director wyłącznego przedstawiciela i oficjalnego dostawcy usług reklamowych Twittera w Polsce, 140 Media Agency. – Reklama emitowana na Twitter Audience Platform wywołuje większe zainteresowanie oraz więcej pozytywnych emocji związanych z promowaną marką w porównaniu do zwykłych reklam wyświetlanych jako interstitials. Wyniki dotyczą również konsumentów, spośród których nie wszyscy są użytkownikami Twittera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanię zrealizowała agencja Hello Social

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się