„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”: premiera interaktywnego filmu jubileuszowego od Allegro

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”: premiera interaktywnego filmu jubileuszowego od Allegro
Allegro przedstawia „Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” – interaktywne filmowe doświadczenie, w którym główną rolę odgrywają użytkownicy platformy. W filmie zastosowano perspektywę POV, dzięki której widzowie mają szansę poczuć się częścią historii i nie tylko poznać świat marki, ale także odkryć, jak ich wybory przez lata wpływały na rozwój Allegro.
O autorze
1 min czytania 2025-01-02

Z okazji swojego 25-lecia, marka Allegro opublikowała interaktywny film „Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”, w którym głównym bohaterem jest… sam widz. Dzięki zastosowaniu perspektywy POV, allegrowicze mają szansę poczuć się częścią historii i dosłownie wejść w świat Allegroverse.

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” to produkcja, która łączy popkulturowe odniesienia z praktycznymi rozwiązaniami platformy. Podczas filmowej podróży widzom towarzyszyć będzie wyjątkowa przewodniczka Twardowska. W jej rolę wcieliła się Danuta Stenka, która z humorem i charyzmą prowadzi widzów przez uniwersum Allegro. Obecność Twardowskiej to symbol połączenia tradycji z nowoczesnością – motywu przewodniego jubileuszowego filmu. 

W filmie znalazły się także odniesienia do postaci znanych z innych produkcji Allegro. Po drodze spotkamy między innymi Dziadka ze świątecznej kampanii Allegro czy kultowe postaci z Legend polskich: Jagę, Borutę czy Bazyliszka. Nie zabrakło także nowych postaci, takich jak Mistrz Pay (Sebastian Dela) czy Andrzej (Andrzej Grabowski).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Allegrowicze to więcej niż społeczność – to siła, która przez lata nadawała kształt Allegro. W tej kronice chcieliśmy pokazać, że to dzięki nim platforma działa i rośnie, a ich codzienne wybory mają ogromny wpływ. To film o nich i dla nich – to nasz sposób na powiedzenie „dziękujemy” – mówi Karolina Sytnyk, Brand Management Expert w Allegro.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Od początku wiedzieliśmy, że stworzenie tego scenariusza będzie dużym wyzwaniem. Naszym celem było połączenie angażującej fabuły z historią rozwoju Allegro i wprowadzeniem kluczowych produktów, takich jak Allegro Pay, Allegro Protect czy One Boxy. Kusiło nas, by oprzeć wszystko na kultowych legendach, ale zależało nam na tym, by oddać pełen obraz marki. Dlatego scenariusz powstał z poszanowaniem całej historii Allegro, dzięki czemu nawet najbardziej praktyczne elementy platformy stały się integralną częścią opowieści – dodają Agata Patoła i Katarzyna Warykiewicz, współautorki scenariusza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Reżyserię „Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” powierzono Kubie Michalczukowi, a produkcję firmie Moon Films. Za postprodukcję odpowiada Platige Image, a koncepcję kreatywną, scenariusz i kampanię w mediach społecznościowych opracowała agencja DDB Warszawa. Zakupem mediów zajął się wewnętrzny dział mediowy Allegro. 

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS „Dobry duch”: w świątecznej reklamie Allegro przekonuje, że najważniejsi są ludzie