Za każde udostępnienie świątecznej kartki z dedykowanym tagiem #wdobrejsprawie Allianz przekaże 1 zł na ferie zimowe podopiecznych Stowarzyszenia.
Dzięki pierwszej edycji kampanii i zebranym w jej trakcie środkom, 30 podopiecznych SOS Wioski Dziecięce mogło wyjechać na 3-dniowy wyjazd do Biskupina i Torunia. Wyjazd obfitował w różnego rodzaju atrakcje. Dzieci miały okazję m.in. zwiedzić Muzeum Archeologiczne w Biskupinie, wziąć udział w warsztatach samodzielnego pieczenia pierniczków w Muzeum Żywego Piernika oraz zagrać w grę miejską połączoną ze zwiedzaniem najciekawszych zabytków Torunia.
Zobacz również
W tym roku Allianz Polska po raz drugi organizuje akcję „Bądźmy wsparciem w dobrej sprawie”. Celem kampanii, podobnie jak w ubiegłym roku, jest przekazanie realnego wsparcia finansowego na ferie dla podopiecznych Stowarzyszenia. Akcja polega na umieszczaniu w kanałach social media dedykowanej kartki świątecznej przygotowanej przez ubezpieczyciela. Jak można się zaangażować? Wystarczy udostępnić świąteczna kartkę Allianz Polska na Facebook’u, Instagramie lub Twitterze z dedykowanym hashtagiem #wdobrejsprawie. Za każdy poprawnie umieszczony wpis Allianz Polska przekaże na rzecz SOS Wioski Dziecięce 1 zł.
– Pierwsza edycja kampanii #wdobrejsprawie zakończyła się sukcesem! W tym roku kontynuujemy dzielenie się dobrymi emocjami i zachęcamy wszystkich do udziału w akcji. Dla Allianz współpraca ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce jest bardzo ważna, dlatego angażujemy się w różne aktywności, które wspierają podopiecznych. A Święta to doskonała okazja, aby podzielić się z nimi dobrymi emocjami. – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu i PR, Allianz Polska.
Akcja potrwa do 27 grudnia, a zebrane w jej trakcie środki zostaną przekazane na ferie zimowe podopiecznych SOS Wioski Dziecięce. Partnerem technologicznym akcji jest SentiOne, który odpowiada za zliczanie hashtagów akcji ze wszystkich kanałów social media.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing