Do wspólnej zabawy zaproszono, aż 10 topowych blogów kulinarnych.
W pierwszym etapie blogerzy organizują na swoich blogach konkursy kulinarne dla internautów na najlepsze danie z owocowym serkiem Almette Fruit. Zwycięzcy tego etapu zdobędą nie tylko cenne nagrody, ale również miejsce w finałowych drużynach, które zmierzą się w wielkim kulinarnym turnieju „Taste the summer by Almette Fruit”. Finałowy turniej będzie rozgrywany w profesjonalnym studiu kulinarnym Food Lab Studio i transmitowany na żywo na YouTube. Turniej poprowadzi znany kucharz David Gaboriaud. Zwycięzcy wygrają wspaniałe nagrody rzeczowe, a także wyjątkową kolację z Davidem Gaboriaud.
Zobacz również
Konkurs będzie wsparty silną kampanią reklamową w Internecie: w mediach społecznościowych oraz na największych serwisach kulinarnych.
Akcja rozpoczęła się 22 czerwca i potrwa miesiąc w tym czasie trafi do ponad 7 milionów internautów!
Na stronie będzie można śledzić zmagania drużyn blogerów i znaleźć wspaniałe przepisy z Almette Fruit!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za kreację i realizację konkursu „Taste the summer by Almette Fruit” odpowiada agencja Grasp Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing