Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance i rozwiązaniach martech. Ta synergia, wsparta zasięgiem Grupy Altavia obiecuje zupełnie nowe możliwości dla klientów i zespołów. Inwestycja wpisuje się w najważniejsze transakcje na polskim rynku agencji.
– Decyzja o akwizycji to odpowiedź na oczekiwania marketerów, którzy poszukują prostej współpracy oraz zintegrowanych rozwiązań łączących narzędzia, technologię, zaawansowaną analitykę i ofertę mediową z prawdziwą kreatywnością i rozumieniem nowych kanałów, twórców oraz grup docelowych – powiedziała Joanna Dering, managing partner Altavia Kamikaze.
Zobacz również
– Zaprosiliśmy do współpracy duet agencji, który to rozumie i razem skokowo zwiększamy skalę i możliwości. Nadchodzą zmiany – przyspieszenie AI, rozwój „creators economy”, a w konsekwencji zmiany na rynku pracy. Musimy się systematycznie redefiniować i ta umiejętność łączy obie organizacje na poziomie DNA – zawsze widzimy szanse i przekuwamy zmiany na przewagi konkurencyjne dla naszych klientów – dodaje.
– Zależało nam na znalezieniu firmy, która będzie zainteresowana rozwijaniem K2 Create i K2 Precise, umożliwi im wzrost skali, ekspansję zagraniczną. Jesteśmy przekonani że Altavia i Altavia Kamikaze będą takim właśnie partnerem – mówi Paweł Wujec, Prezes Zarządu Fabrity Holding S.A.
Altavia Kamikaze, K2 Create i K2 Precise będą działać pod wspólnym brandingiem Altavia Kamikaze + K2, początkowo jako 3 podmioty. Strategicznym zamiarem Altavia Kamikaze jest połączenie wszystkich 3 agencji, przy jednoczesnym utrzymaniu siły 2 mocnych dywizji: kreatywnej oraz precise (media i martech). To oznacza zespół ponad 160 ekspertów pracujących dla portfela wiodących klientów oraz dalszy wzrost biznesu i wsparcie działań komunikacyjnych klientów w Polsce, regionie Europy Środkowo-Wschodniej i na arenie międzynarodowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Transakcja to strategiczna inwestycja, która kolejny raz potwierdza zainteresowania Grupy Altavia polskim rynkiem. Grupa Altavia jest obecna w Polsce od 20 lat, wtedy to został otwarty oddział Altavia Polska, którego specjalizacją jest szeroko rozumiana komunikacja BTL. 6 lat temu do Grupy dołączyła Agencja Kamikaze (dziś Altavia Kamikaze). Obecna akwizycja, zwiększa potencjał Grupy w Polsce oraz rozszerza portfolio oferowanych przez nas usług w szczególności w obszarze mediów, działań performance oraz marketing automation. Łącząc kompetencje Altavia Polska oraz Altavia Kamikaze + K2, jesteśmy gotowi dbać o konsumentów naszych klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej. Skala, doświadczenie i możliwości Altavia Kamikaze + K2 będą też wykorzystywane na potrzeby międzynarodowych klientów i innych agencji w ramach Grupy – powiedział Raphaël Palti, prezes i założyciel Grupy Altavia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Altavia Kamikaze + K2 będzie działać pod kierownictwem Joanny Dering i Michała Ryszkiewicza – dotychczasowych partnerów zarządzających Altavia Kamikaze. Michał Rutkowski będzie kontynuował swoją rolę odpowiadając za dywizję Create. Dołączą do niego Zofia Mozga i Katarzyna Kosińska-Rysz ze strony Altavia Kamikaze i wspólnie rozpoczną proces integracji. Katarzyna Wiśniewska i Maja Biniewicz – dotychczasowe dyrektorki zarządzające K2 Precise będą w dalszym ciągu odpowiadały za tą dywizję. Bartek Załęcki i Zofia Mozga jako zespół integracyjny będą pracować na ułatwieniem współpracy wszystkich podmiotów.
PS Trzy nowe osoby w agencji altavia.kamikaze
Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączyły trzy nowe osoby: Dobrosława Sudnikowicz, jako graphic designer; Paulina Krawul, również jako graphic designer; oraz Ewelina Foltyńska na stanowisko junior graphic designer.
PS2 Ewa Przyborowska objęła stanowisko communication director w altavia.kamikaze
Agencja altavia.kamikaze utworzyła w swoich strukturach nowe stanowisko – communication director. Funkcję tę objęła Ewa Przyborowska, która odpowiadać będzie za całościowy nadzór nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną agencji.