Jest to powrót Ewy Przyborowskiej do altavia.kamikaze, po dłuższej macierzyńskiej przerwie. Przed odejściem na urlop macierzyński pełniła w agencji funkcję Account Director (agencja nazywała się wtedy Kamikaze, rebranding na altavia.kamikaze przeszła kilka miesięcy temu, wiosną br.).
Obecnie, na nowym stanowisku, w zakresie jej obowiązków znajdą się m.in. komunikacja zewnętrzna agencji, w tym media relations (we współpracy z agencją ŁubuDubu PR), relacje z otoczeniem branżowym czy wyłonienie najciekawszych projektów do konkursów branżowych itp., oraz komunikacja wewnętrzna – zarówno wewnątrz samej agencji, jak i w ramach Grupy Altavia.
Zobacz również
– Ewa zna agencję od środka, przepracowała kilka lat “na projektach”, zna więc pracowników, managerów i specyfikę pracy, co na pewno ułatwi jej poruszanie się w licznych tematach komunikacyjnych wewnątrz agencji i Grupy Altavia, jak i pozwoli identyfikować projekty i tematy ciekawe dla świata zewnętrznego, bo takich u nas nie brakuje – komentuje Michał Ryszkiewicz, managing partner w altavia.kamikaze.
– Kamikaze to świetne miejsce pracy z doskonałą atmosferą, którą budują super ludzie, eksperci w swoich obszarach, jak i tworzone przez nich super projekty. I właśnie o tych projektach chcemy w wyrazisty oraz wiarygodny sposób opowiadać światu i to będzie jedno z moich zadań w roli communication director agencji. Podjęłam to wyzwanie, bo znam agencję od podszewki, poznawałam ją pracując przy rozbudowanych projektach, poza tym przekonuje mnie duch współpracy i zaangażowanie pracowników, jak też „zanurzenie” całego zespołu w najnowszych trendach. Wszystko to powoduje, że decyzja o powrocie do Kamikaze była w sumie dość prosta, właśnie ze względu m.in. na tę dobrą atmosferę na wszystkich poziomach, od specjalistów aż do managementu – dodaje Ewa Przyborowska.
Przed dołączeniem do Kamikaze w 2017 r. Ewa Przyborowska pracowała przez dłuższy czas w Digital One (późniejsze Deloitte Digital), na stanowisku senior account manager. Odpowiedzialna była za zarządzanie zespołem accounckim pracującym m.in. dla firm: PepsiCo General Bottlers Poland (Lipton Ice Tea), McCormick (Kamis), Polkomtel, Teva, Valeant, Indesit/Hotpoint. Odpowiadała także za prowadzenie projektów (polskich i międzynarodowych), współtworzenie strategii marketingowych i obsługę przetargów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W altavia.kamikaze od 2017 roku prowadziła zespół accouncki, pracujący m.in. dla marek Carlsberg Polska (głównie Somersby, Carlsberg, Karmi), Danone, Klosterfrau, Orange, Stock Polska. Wspierała także nowo biznesowe działania agencji, koordynując projekty przetargowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing