Po wygranym konkursie ofert Altavia Polska rozpoczyna obsługę marki Dorato, należącej do firmy Ambra. Agencja zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu startującej właśnie kampanii reklamowej najnowszego produktu w portfolio firmy Ambra – wina musującego Dorato Blackcurrant.
Na potrzeby kampanii Altavia zajęła się zaprojektowaniem i przygotowaniem elementów ekspozycji w punktach sprzedaży.
Zobacz również
Akcja przebiega pod hasłem „Wieczór zyskuje nowy smak – Dorato Blackcurrant”. Inspiracją do stworzenia nowego wina był znany francuski aperitif – koktajl Kir Royale. Dorato Blackcurrant to największa premiera marki Dorato w ciągu ostatnich kilkunastu lat.
– Poszukiwaliśmy agencji, która zaproponuje takie rozwiązania techniczne, które zapewnią naszemu nowemu produktowi jak najlepszą długoterminową ekspozycję oraz budowanie jego wizerunku w punktach sprzedaży. Przy obowiązujących ograniczeniach prawnych to właśnie punkty sprzedaży są najważniejszym kanałem komunikacji w promocji produktów alkoholowych. Z agencją współpracujemy już od roku przy innych naszych projektach i okazało się, że również w konkursie ofertowym dla Dorato Blackcurrant jej propozycje najlepiej odpowiadały naszym planom związanym z ekspozycją marki w sklepach – mówi Tomasz Pawlicki, senior brand manager Ambra Brands.
Kampania „Wieczór zyskuje nowy smak – Dorato Blackcurrant” jest skierowana do miłośników win musujących, szczególnie tych, którzy poszukują nowych smaków.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Będzie miała miejsce w sklepach kanału tradycyjnego jak i nowoczesnego na terenie całej Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing