Alternatywne metody badań klientów – live z prof. Dominiką Maison

Myślisz, że o badaniach marketingowych wiesz już wszystko? Nowoczesna analityka nie ma przed Tobą tajemnic? To znak, że czas na kolejny stopień wtajemniczenia.
O autorze
1 min czytania 2021-05-20

Zapraszamy na kolejny wywiad online z serii questus marketing podcast: Alternatywne metody badań klientów w epoce digital marketingu. Gościem specjalnym będzie prof. dr hab. Dominika Maison. Rozmowę poprowadzi prof. Robert Kozielski, CEO questus. Live odbędzie się 25 maja br. (wtorek) o godz. 17:00.

Zapisz się, aby otrzymać link do wydarzenia.

Prof. Dominika Maison jest jedną z najbardziej cenionych ekspertek z zakresu strategicznych badań marketingowych. Specjalizuje się w obszarach takich jak utajone postawy konsumenckie, nieświadome motywy, a także – zachowania finansowe. Jest założycielką i właścicielką firmy badawczo-doradczej Maison&Partners.

Jakie są dziś najważniejsze kierunki zmian w badaniach marketingowych? Jak łączyć dane z big data z badaniami jakościowymi? Jak będą wyglądały badania klientów za 5 lat? – te pytania na pewno padną podczas tej dyskusji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tematyka ta jest bezpośrednio związana z projektowaniem doświadczenia klienta w cyfrowym świecie. Wszystkich zainteresowanych podnoszeniem kompetencji w tym obszarze zapraszamy także na profesjonalne, certyfikowane szkolenie Digital Customer Experience.

To już kolejne wydarzenie, organizowane przez questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne CIM. Dotychczas naszymi gośćmi byli Natalia Hatalska, Julia Izmałkowa, Jarosław Flis, Tadeusz Żórawski i wielu innych ekspertów związanych ze społecznością The Chartered Institute of Marketing w Polsce. Aby posłuchać naszych podcastów wejdź tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patronem medialnym projektu questus marketing podcast jest NowyMarketing.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się