Przetarg Alvogen Pharma prowadzony był przez audytora. MullenLowe MediaHub został doceniony za analitykę (Marketing Mix Modeling) oraz planowanie mediów.
Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia i obejmuje pełne spektrum możliwości oferowanych przez MullenLowe MediaHub.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Persen jest lekiem roślinnym stosowanym w łagodnych stanach napięcia nerwowego i trudnościach w zasypianiu, działa uspokajająco. Start kampanii marki, ukierunkowany na aktywację użytkowników, planowany jest na przełomie stycznia i lutego 2021 roku, kampania potrwa trzy miesiące.
Zespołem dedykowanym do obsługi marki Persen kieruje Jolanta Markiewicz, account manager MullenLowe MediaHub.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]