Enterprise Sessions to wydarzenie dedykowane największym polskim graczom branży e-commerce. Podczas spotkania będą mogli poznać najlepsze praktyki zastosowania różnych narzędzi technologicznych w e-handlu na całym świecie. Do Polski przyjadą zarządzający sklepami przynoszącymi wielomilionowe dochody w Europie i Stanach Zjednoczonych. Będą inspirować i dzielić się przykładami działań, które pozwalają zwiększyć sprzedaż. Wyróżnikiem konferencji jest to, że jej uczestnikami są tylko praktycy e-commerce, rzeczywiście znający branżę. Dzięki temu spotkanie daje realną możliwość nawiązania relacji biznesowych z osobami, które mają podobne doświadczenia.
– Nasza konferencja jest inna niż wszystkie. Nie będziemy zadawać na niej pytań o sens korzystania z różnych platform e-commerce’owych do budowania sklepów online. Skupimy się na tym, jak wykorzystać dostępne na rynku narzędzia technologiczne, żeby zwiększać skalę prowadzonych biznesów – mówi Borys Skraba, prezes zarządu Strix – Tłem do rozmów będą wystąpienia prelegentów, którzy opowiedzą o roli zarządzania w dobie transformacji cyfrowej, a także o najnowszych technologiach wspierających sprzedaż. Jak zwykle teorię oprzemy na rzeczywistych przykładach biznesowych. Wszyscy prezentujący to doświadczeni praktycy z udokumentowanymi sukcesami na rynku e-commerce.
Zobacz również
W Warszawie spotkają się przedstawiciele wielu branż i krajów. Uczestnicy konferencji mogą spodziewać się przykładów budowania marki i sprzedaży zagranicznej w krótkim czasie, a także wskazówek dotyczących rozwoju handlu elektronicznego na różnych rynkach, między innymi farmaceutycznym czy meblarskim. Nie zabraknie podpowiedzi, jak w systemach e-commerce wykorzystać najnowsze technologie, takie jak wirtualna rzeczywistość, boty, krypotowaluty czy sztuczna inteligencja. To właśnie dzięki tego typu innowacjom można stworzyć wyjątkowe doświadczenie zakupowe, tak ważne dziś w procesie sprzedaży.
– Będzie dużo praktycznej wiedzy i przykładów tego, jak biznesowo wykorzystać możliwości między innymi platformy Magento. Prelegenci będą dostępni dla uczestników nie tylko podczas prezentacji, ale także w czasie sesji networkingowych. Można zadawać pytania, dzielić się doświadczeniami, wątpliwościami, sprawdzać, jakie rozwiązania działają i przynoszą pozytywne efekty na innych rynkach. Myślę, że nie zabraknie też rozmów o zmianach na rynku e-commerce. Na pewno podejmiemy temat przejęcia Magento przez amerykańskiego giganta Adobe. To zagadnienie, który interesuje dziś cały branżowy świat – dodaje Borys Skraba.
W dotychczasowych edycjach Enterprise Sessions wzięli udział między innymi: David Wise (Magento), Kai Schmidhuber (Frankfurt Airport), Jarno Vanhatapio (ZooZoo.com, Nelly.com), Mark Selby (Macfarlane Group PLC), Luis Monserrate (Peppe Jeans Group).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorem wydarzenia jest firma Strix (dawniej Bold Brand Commerce), oficjalny partner wdrożeniowy Magento na rynku polskim.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.