Projekt skierowany jest do kobiet, które interesują się modą, kosmetykami oraz tematyką lifestyle w ogóle. Akcja adresowana jest do influencerek (o zróżnicowanych zasięgach), które chcą inspirować inne kobiety i aktywnie uczestniczyć w tworzeniu marki Claudia, testować produkty oraz brać udział w sesjach modowych i urodowych? Co trzeba zrobić, żeby zostać ambasadorką?
Wystarczy zarejestrować się na platformie www.bdigital.pl której celem jest łączenie influencerów i marek, które poszukują ich do rozmaitych kampanii i akcji. Bdigital skierowana jest do twórców, którzy mają własne blogi, działają na Instagramie, Youtubie, Facebooku i TikToku. Aby zarejestrować się na platformie trzeba mieć konto biznesowe na Instagramie, połączone z fanpagem na Facebooku.
Zobacz również
W ramach akcji #AmbasadorkaClaudii zostały przeprowadzone dwie kampanie: pierwsza na Insta Stories, w których influencerki informowały swoich obserwatorów o starcie projektu i zachęcały do zgłaszania się, używając określonych hashtagów oraz druga: wysyłka paczkiniespodzianki z czerwcowym wydaniem magazynu oraz upominkiem od wydawnictwa Burda Media Polska i partnera. Do ostatniej kampanii zostało wyselekcjonowanych 30 osób, a publikacje miały łączny zasięg ponad 525 000.
W planach są kolejne kampanie oraz zadania dla influencerek w ramach ambasadorstwa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]