Gatta od wielu lat wprowadza na rynek rajstopy, które odpowiadają na rozmaite potrzeby kobiet w różnym wieku. To właśnie te produkty pojawiły się w nowej odsłonie kampanii „Gatta dla pokoleń”. Rekomendują je trzy Ambasadorki marki.
– Druga odsłona kampanii jubileuszowej wystartowała w połowie listopada W pierwszej kreacji postawiliśmy na klasykę, po którą sięgają miliony kobiet. Teraz, dzięki rekomendacjom naszych Ambasadorek, przybliżamy klientkom zaawansowane technologicznie produkty z kolekcji Gatta Beauty – powiedziała Monika Kazimierczak, Marketing Manager Gatta.
Zobacz również
Beata Tyszkiewicz poleca model Body Relax Medica, bo jak mówi: „Lubię, gdy moje nogi, nawet po całym dniu, są wypoczęte i lekkie”.
Katarzyna Zielińska zdradziła w kampanii sekret swoich pięknych nóg: „Moje nogi są gładkie, bez śladu cellulitu. Tajemnica? – używam profilaktycznie rajstop Bye Cellulite”.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z kolei Julia Kuczyńska postawiła na model Body Push-up Effect. Blogerka często w swoich stylizacjach stawia na modele blisko ciała. Jak sama mówi: „Dopasowane legginsy czy stylowa mini? – zawsze będę wyglądać dobrze, jeśli zadziała efekt push-up”.
Kampania reklamowa obejmuje działania w salonach firmowych oraz sklepach partnerskich Gatta. Wspierają ją materiały POS, z wykorzystaniem wizerunku gwiazd. Dodatkowo działania promocyjne prowadzone są także na stronie marki w serwisie Facebook.com.