Odchodząc od typowej metody licencjonowania LEGO Publishing, LEGO Books pozwoli firmie AMEET współtworzyć wraz z LEGO Publishing portfolio unikalnych książek w wielu kategoriach, które połączą opowiadanie, zabawę, naukę i kreatywność – wiernie odzwierciedlając i wzbogacając doświadczenia zabawy z klockami LEGO. Ponadto, AMEET wykorzysta swoją sieć międzynarodowych kontaktów w celu nawiązania współpracy z wydawcami i dystrybutorami we wszystkich kategoriach na całym świecie, począwszy od 2021 roku.
W ramach przygotowań do tegorocznych Targów Książki we Frankfurcie, AMEET podjął już rozmowy z partnerami wydawniczymi na całym świecie, mające na celu rozbudowę programu książek LEGO Books skierowanego także do najmłodszych czytelników. W nowej ofercie znajdą się pozycje pisane przez znanych autorów książek dla dzieci w młodszym wieku szkolnym oraz książki obrazkowe.
Zobacz również
W istniejącym już portfolio wciąż udoskonalanych książek aktywizujących i nieszablonowych formatów książek z klockami LEGO pojawią się także książki z kategorii STEAM, które zostaną wprowadzone na rynek w 2021 roku.
– Zawsze marzyłem o tworzeniu wysokiej jakości książek dla dzieci na całym świecie. To dla mnie wielki zaszczyt i równie wielka radość móc współpracować jeszcze bliżej ze światowej klasy partnerem, jakim jest Grupa LEGO, z którym dzielimy wspólne wartości i wizje. LEGO Books otworzy nowy rozdział w publikacjach dla dzieci, promując czytanie, opowiadanie i twórczą zabawę – powiedział Piotr Modliński, szef i założyciel firmy AMEET.
– System LEGO in Play jest kochany przez dzieci na całym świecie, ponieważ dostarcza wyjątkowych wrażeń, łącząc w sobie opowiadanie, kreatywność i naukę poprzez zabawę. Niesamowity wzrost naszej działalności wydawniczej dowodzi, że książki są idealnym narzędziem zdolnym zapewnić te wrażenia, i pokazuje, że marka LEGO zajmuje niepowtarzalną pozycję wśród produktów licencyjnych. Wprowadzając na rynek LEGO Books w strategicznym partnerstwie z AMEET, opracujemy szeroki wachlarz tytułów „Playful Reading” w wielu kategoriach, aby uchwycić szczególną rolę LEGO i zdobyć wyjątkowe miejsce na rynku wydawniczym dla dzieci na całym świecie. Partnerstwo to pozwoli nam również wesprzeć ideę Grupy LEGO, aby stać się światowym wydawcą produktów służących do nauki poprzez zabawę – poiwedziała Andrea Ryder, global head of publishing w LEGO System A/S.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing