AmeriGas z pierwszą kampanią konsumencką

W kampanii pojawiły się 3 spoty dotyczące kluczowej cechy AmeriGas NANO, jaką jest bezpieczeństwo. Za przygotowanie konceptu kreatywnego oraz zakup i planowanie mediów odpowiada agencja K2 Media.
O autorze
1 min czytania 2016-05-13

AmeriGas NANO to wyjątkowo lekka, wygodna i mocna butla gazowa nowej generacji. Dzięki niewielkim rozmiarom i o 40% niższej wadze od tradycyjnych butli stalowych AmeriGas NANO to połączenie łatwego użytkowania i nowoczesnej formy, jednak to bezpieczeństwo jest kluczową cechą produktu.

Kampania zwraca uwagę na poczucie bezpieczeństwa w domach budowane w oparciu o stereotypowe gwaranty spokoju – alarm, dobre zamki i psa. Bezpieczeństwo w kuchni zapewnia nowy produkt marki. Dodatkowo marka premiuje stałych klientów zwracając koszt gazu po zakupie co szóstej butli AmeriGas NANO.

Kampania emitowana jest od 9 maja w telewizji. Za przygotowanie konceptu kreatywnego, zakup i planowanie mediów odpowiada agencja K2 Media reprezentująca alians mediowy Newnited.

AmeriGas Polska jest jedną z największych firm z branży LPG w Polsce, należącą do międzynarodowego koncernu UGI Corporation, który od prawie 130 lat specjalizuje się w dostarczaniu zróżnicowanych źródeł energii, w tym gazu skroplonego LPG. AmeriGas każdego dnia dostarcza energię milionom Polaków oferując butle gazowe, gaz płynny dla gospodarstw domowych, rolnictwa, przemysłu i obsługi procesów technologicznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj