AmeriGas NANO to wyjątkowo lekka, wygodna i mocna butla gazowa nowej generacji. Dzięki niewielkim rozmiarom i o 40% niższej wadze od tradycyjnych butli stalowych AmeriGas NANO to połączenie łatwego użytkowania i nowoczesnej formy, jednak to bezpieczeństwo jest kluczową cechą produktu.
Kampania zwraca uwagę na poczucie bezpieczeństwa w domach budowane w oparciu o stereotypowe gwaranty spokoju – alarm, dobre zamki i psa. Bezpieczeństwo w kuchni zapewnia nowy produkt marki. Dodatkowo marka premiuje stałych klientów zwracając koszt gazu po zakupie co szóstej butli AmeriGas NANO.
Zobacz również
Kampania emitowana jest od 9 maja w telewizji. Za przygotowanie konceptu kreatywnego, zakup i planowanie mediów odpowiada agencja K2 Media reprezentująca alians mediowy Newnited.
AmeriGas Polska jest jedną z największych firm z branży LPG w Polsce, należącą do międzynarodowego koncernu UGI Corporation, który od prawie 130 lat specjalizuje się w dostarczaniu zróżnicowanych źródeł energii, w tym gazu skroplonego LPG. AmeriGas każdego dnia dostarcza energię milionom Polaków oferując butle gazowe, gaz płynny dla gospodarstw domowych, rolnictwa, przemysłu i obsługi procesów technologicznych.
![OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/badanie-ontk-ai-142x0-c-default.jpg)
OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]