Amerykańska piosenkarka zachęca fanów do dbania o środowisko – rozdaje bilety na swoje koncerty za proekologiczne działania

Amerykańska piosenkarka zachęca fanów do dbania o środowisko – rozdaje bilety na swoje koncerty za proekologiczne działania
Amerykańska piosenkarka Billie Eilish postanowiła wykorzystać swoją popularność w szczytnym celu – zachęca fanów do podejmowania się ekologicznych działań, za które nagradza darmowymi biletami na swoje koncerty.
O autorze
1 min czytania 2019-11-12

Billie Eilish to artystka, która szturmem podbiła listy przebojów na całym świecie. Jej albumy wyprzedają się na pniu, to samo można też powiedzieć o biletach na koncerty. Jej muzykę, styl sceniczny i sposób bycia można lubić, bądź nie, ale talentu oraz międzynarodowego sukcesu odmówić jej nie można. Teraz artystka postanowiła wykorzystać swoją popularność w szczytnym celu.

W ramach promocji swojej nowej trasy koncertowej piosenkarka nawiązała współpracę z organizacją Global Citizen, która działa na rzecz poprawy jakości środowiska. W jej ramach, podczas koncertów wokalistki do dyspozycji każdej osoby będzie tzw. „zielone miasteczko”, w którym fani dowiedzą się m.in. jakie proste działania mogą podjąć, aby przyczynić się do ratowania naszej planety. Ponadto, Billie Eilish zapowiedziała też, że w każdym miejscu, w którym odbędzie się jej koncert, pojawią się specjalne kosze do recyklingu. Piosenkarka poinformowała też, że całkowicie zrezygnowano z plastikowych słomek czy kubków. 

Co więcej, amerykańska wokalistka postanowiła też zachęcić swoich fanów do podejmowania się proekologicznych działań. Na specjalnej stronie utworzonej w ramach współpracy z organizacją Global Citizen każda osoba, która zarejestruje się i będzie dokumentować swoje działania na rzecz ochrony środowiska (chociażby podpisanie petycji, czy też wpłacanie datków na proekologiczne organizacje), będzie miała szansę na otrzymanie biletu na wyprzedany już koncert wokalistki. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Na początku br. w Światowy Dzień Walki z Rakiem odbył się wyjątkowy charytatywny koncert Dawida Podsiadło, z którego dochód został przeznaczony na działalność Centrum Psychoonkologii Unicorn.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorzy tegorocznego OFF Festivalu przygotowali dla uczestników wydarzenia małą rewolucję ekologiczną – na imprezie pojawiły się m.in. specjalne kontenery, które posłużyły do zbiórki odpadów plastikowych, zaś w strefie gastronomicznej napoje były podawane w kubkach wielokrotnego użytku.