Po 9 latach od popularnej „Zupy Romana” marka Amino wraca z nową komunikacją w telewizji i digitalu. Reklama telewizyjna stawia na podkreślanie unikatowych w kategorii polskich smaków, humor oraz sympatyczne przedstawienie konsumentów.
Kampania składa się ze 30” spotu i skrótów do mediów społecznościowych. Emisja planowana jest aż do jesieni z różnymi tag-onami prezentującymi nowości od marki. Za strategię i kreację odpowiada That One Agency.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Spot wykorzystuje kojarzoną z marką kompozycję muzyczną w nowoczesnym wydaniu, a także nowe, będące przełożeniem wypracowanej strategii, copy.
– Zależało nam, aby marka Amino powróciła do komunikacji w telewizji w bardziej nowoczesnej, odświeżonej formie, przy jednoczesnym zachowaniu jej tradycyjnego charakteru i polskich korzeni. Stworzyliśmy kampanię, która w prosty i przystępny dla widza sposób łączy te dwa obszary i z humorem przypomina, że polskość i polskie smaki są fajne. Dzięki użyciu kojarzonej z marką melodii, tym razem w nowym wydaniu, chcieliśmy przywołać pozytywne emocje i wspomnienia. Nowa reklama udowadnia, że Amino to pyszne, polskie smaki dla każdego – dodaje Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w Unilever.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare, produkcję treści wideo zrealizowało F25.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing