Amino po 9 latach wraca do TV

Amino po 9 latach wraca do TV
Amino, należący do koncernu Unilever producent dań ekspresowych wraca do komunikacji ATL. Spot nawiązuje do popularnego klipu „Zupa Romana”.
O autorze
1 min czytania 2024-06-18

Po 9 latach od popularnej „Zupy Romana” marka Amino wraca z nową komunikacją w telewizji i digitalu. Reklama telewizyjna stawia na podkreślanie unikatowych w kategorii polskich smaków, humor oraz sympatyczne przedstawienie konsumentów.

Kampania składa się ze 30” spotu i skrótów do mediów społecznościowych. Emisja planowana jest aż do jesieni z różnymi tag-onami prezentującymi nowości od marki. Za strategię i kreację odpowiada That One Agency.

Spot wykorzystuje kojarzoną z marką kompozycję muzyczną w nowoczesnym wydaniu, a także nowe, będące przełożeniem wypracowanej strategii, copy.


– Zależało nam, aby marka Amino powróciła do komunikacji w telewizji w bardziej nowoczesnej, odświeżonej formie, przy jednoczesnym zachowaniu jej tradycyjnego charakteru i polskich korzeni. Stworzyliśmy kampanię, która w prosty i przystępny dla widza sposób łączy te dwa obszary i z humorem przypomina, że polskość i polskie smaki są fajne. Dzięki użyciu kojarzonej z marką melodii, tym razem w nowym wydaniu, chcieliśmy przywołać pozytywne emocje i wspomnienia. Nowa reklama udowadnia, że Amino to pyszne, polskie smaki dla każdego – dodaje Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w Unilever.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare, produkcję treści wideo zrealizowało F25.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się