TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

AMS i Gemius zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce

AMS i Gemius zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce
AMS podpisał umowę z firmą badawczą Gemius. W oparciu o dane z badania cross-mediowego Mediapanel spółka zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych. To kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy Out-of- Home w Polsce realizowany przez AMS.
O autorze
1 min czytania 2024-03-20

– AMS od wielu lat wprowadza metody badania reklamy OOH, dlatego cieszy nas, że Mediapanel, jako jedyny cross-mediowy pomiar mediów typu single-source w Polsce, zyskał jego uznanie i aprobatę. Nasza współpraca pozwoli stworzyć i zaoferować rynkowi produkt najwyższej jakości – komentuje Jarosław Pawlak, kierownik rozwoju badania Mediapanel.

Nawiązanie współpracy z Gemius stanowi naturalny etap rozwoju standardu badań widowni reklamy zewnętrznej w Polsce. Obecnie AMS, w ramach spółki Instytut Badań Outdooru, prowadzi badanie Outdoor Track. Dostarcza ono rynkowi kontakty VAC (Visibility Adjuste Contact) jako walutę w rozliczeniach kampanii Out-of-Home, realizowanych w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce.

Dane z Mediapanelu dotyczące reklamy zewnętrznej, zarówno klasycznej, jak i digitalowej, pozwolą w przyszłości bezpośrednio porównać jej efektywność z dotychczas badanymi mediami, co daje szansę pełniejszej prezentacji potencjału widowni reklamy OOH.

Zdjęcie główne: mat. pras. AMS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj