Dzień Walki z Rakiem przypada na 4 lutego. W związku z tym, w najbliższy weekend (4-6 lutego br.) treści dotyczące walki z nowotworem trafią na nośniki całego systemu digitalowego AMS, zapewniając odbiorcom – w trakcie ich miejskiej aktywności – dostęp do najważniejszych informacji na temat profilaktyki oraz leczenia choroby onkologicznej.
AMS od lat realizuje i włącza się we wspólne działania z innymi podmiotami, bo pomaganie to część naszego DNA. Tym razem do akcji z Onkofundacją Alivia angażujemy nasz ogólnopolski system Digital OOH. Wyemitujemy między innymi kontent wideo w Move TV w klubach fitness oraz treści natywne na pasku informacyjnym Digital Citylightów na przystankach – wyjaśnia Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.
Zobacz również
W ciągu trzech dni na nośnikach AMS w 70 miastach Polski wyemitowanych zostanie ponad pół miliona różnorodnych treści edukacyjnych dotyczących walki z rakiem. Największy zasięg zapewni komunikacja w ponad 270 fitness klubach premium dzięki ekranom Move TV. Na Digital Citylighty na wiatach przestankowych oraz nośniki Digital Indoor w 42 centrach handlowych trafi 6 spójnych kreacji, które odnoszą się do najczęściej występujących nowotworów, jak rak piersi, szyjki macicy, płuc, jelita grubego czy prostaty.
Onkofundacja Alivia, wchodząc w partnerstwo z AMS, chce zakomunikować znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania raka w Polsce, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem nowotworów.
Rak jest w stanie rozwijać się po cichu przez wiele lat i powoli niszczyć nasz organizm, dlatego badania profilaktyczne są tak ważne. Wcześnie wykryty nowotwór daje się wyleczyć nawet w 100 procentach. Bardzo ważna jest więc edukacja i dotarcie do szerokiego grona odbiorców – mówi Agnieszka Dolna, koordynatorka ds. programów pomocowych w Onkofundacji Alivia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing