E-book „Analiza SEO w pigułce” to pierwszy polskim podręcznik podejmujący zagadnienia analizy SEO. Osoby zainteresowane marketingiem wyszukiwarek oprócz podstaw teoretycznych odnajdą w nim porady praktyczne, zilustrowane licznymi grafikami. Damian Sałkowski, na przykładach pokazuje czynności, jakie należy wykonywać, aby zapewnić sukces stronie internetowej i porusza wszelkie aspekty działań optymalizujących strony internetowe dla wyszukiwarek.
Oprócz tajników analizy konkurencji w „Analizie SEO w pigułce” znalazły się rozdziały dotyczące doboru słów kluczowych oraz praktyczne opisy wykorzystania najnowszych narzędzi przeznaczonych dla pozycjonerów. Autor, zwraca uwagę na przydatne funkcje programów i wyjaśnia jak z nich korzystać.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
E-book można pobrać tu.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]