Wśród gwiazd wydarzenia będzie m.in. Andrew Keen – autor bestselleru „Kult amatora” oraz książki „Digital vertigo”, amerykański fotograf Bob Carey (TheTutuProject), Chris Speed z Uniwersytetu w Edynburgu, Irena Pereyra oraz Anton Repponen z Fantasy Interactive czy polski poeta i dziennikarz Jarosław Lipszyc.
O tym, dlaczego crowdsourcingowe projekty wideo zyskują na znaczeniu w komunikacji z konsumentami, opowie Jan Kasprzycki-Rosikoń, dyrektor zarządzający MillionYou.com, pierwszej w Polsce marketingowej platformy crowdsourcingowej. Jednym z prelegentów będzie też 11-letni Krystian Gontarek, twórca projektu GameTeller.net do rekomendacji gier, który zdobył drugą nagrodę jury w Startup Weekend Kraków.
Zobacz również
Prelekcje wygłoszą przedstawiciele Google, Spotify, iTraff Technology, Brand24 czy Adtaily.
Atrakcją tegorocznego kongresu będą trzy questy przygotowane przez specjalistów z firmy Planet PR. Zastosowali oni mechanizmy grywalizacji, gier miejskich i marketingu narracyjnego, by ci, którzy podejmą wyzwanie, mogli poznać nieznane oblicze stolicy Podkarpacia.
Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Pomysłodawcą i koordynatorem konferencji jest Mateusz Tułecki. Wśród parterów InternetBeta 2012 są m.in.: Rzeszów – Stolica Innowacji, IAB Polska, HP oraz Empathy – Internet Software House. Więcej informacji na temat konferencji, a także szczegóły dotyczące rejestracji i biletów znajdują się na stronie www.internetbeta.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing