„Andrzej Bargiel – Śnieżna Pantera” to najnowsza produkcja własna stacji CANAL+ DISCOVERY, która pokazuje jak wyglądało ustanowienie czasowego rekordu w zdobywaniu Śnieżnej Pantery, czyli wyróżnienia przyznawanego za wejście na pięć siedmiotysięczników na terenie byłego ZSRR.
Andrzej Bargiel, który dokonał tego ekstremalnie trudnego wyczynu, postanowił wykorzystać ogromne zainteresowanie programem, aby pomóc podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą, którego jest ambasadorem.
Zobacz również
Młody zakopiańczyk oddał do licytacji sprzęt, który miał ze sobą podczas wyprawy po Śnieżną Panterę. Na aukcjach sprzedano wyprodukowany na zamówienie kombinezon firmy PajakSport, nad którego designem pracowały projektantki z Marmolada Design, narty firmy Atomic razem z lekkimi wiązaniami, obecne na wszystkich pięciu szczytach Śnieżnej Pantery, gogle oraz czekan towarzyszący ekipie w wyprawie i podczas przygotowań. Przedmioty zostały zlicytowane łącznie za ponad 14 tysięcy złotych. Cała kwota zostanie przekazana Polskiemu Towarzystwu Walki z Mukowiscydozą (PTWM).
PTWM jest najstarszą i największą w Polsce organizacją działającą na rzecz chorych na mukowiscydozę. Towarzystwo zostało powołane w 1987 r. z inicjatywy osób, które codziennie wspólnie walczą o zdrowie i życie chorych na mukowiscydozę: lekarzy i rodziców chorych dzieci. Misją Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą jest niesienie wszechstronnej pomocy i wsparcia osobom chorym i ich rodzinom, w walce z tą ciężką i nieuleczalną chorobą.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell