Andrzej Bargiel w kampanii „Matchbox – Przeżyj Prawdziwe Przygody”

Matchbox to synonim przygody, odwagi i swobody w odkrywaniu świata. Właśnie dlatego marka zaprosiła do współpracy Andrzeja Bargiela – himalaisty oraz narciarza wysokogórskiego, który na co dzień uosabia hasło marki „Przeżyj Prawdziwe Przygody”.
O autorze
1 min czytania 2022-11-04

Ruszyła jesienna kampania marki Matchbox pod hasłem „Przeżyj Prawdziwe Przygody”. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej, która pozycjonuje markę jako tą, która daje swobodę odkrywania świata poprzez pełną akcji zabawę inspirowaną sytuacjami z prawdziwego życia.

Odprawie 70 lat marka Matchbox inspiruje kolejne pokolenia do wielkich przygód. Z tej okazji, Matchbox podjął współpracę z Andrzejem Bargielem – czołowym zawodnikiem skialpinizmu na świecie, który jako pierwszy człowiek w historii zjechał na nartach z wierzchołka K2 oraz podejmował próby zjazdu z Mount Everest w 2022 roku. W ten sposób marka chce pokazać, że warto konsekwentnie dążyć do celu i spełniać swoje marzenia.

Zabawa zestawami Matchbox uwalnia wrodzone dziecięce pragnienia swobodnego odkrywania świata i… swojej niezależności. Dzięki zabawkom Matchbox dzieci są gotowe wyruszyć ku własnej wyjątkowej przygodzie , a dorośli kolekcjonować marzenia i wspomnienia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kreacją i produkcją materiału zajął się butik kreatywny Coollective, a za wideo, realizację nagrań oraz montaż odpowiada Lemon Sniff na zlecenie firmy Mattel – właściciela marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się