Ruszyła jesienna kampania marki Matchbox pod hasłem „Przeżyj Prawdziwe Przygody”. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej, która pozycjonuje markę jako tą, która daje swobodę odkrywania świata poprzez pełną akcji zabawę inspirowaną sytuacjami z prawdziwego życia.
Odprawie 70 lat marka Matchbox inspiruje kolejne pokolenia do wielkich przygód. Z tej okazji, Matchbox podjął współpracę z Andrzejem Bargielem – czołowym zawodnikiem skialpinizmu na świecie, który jako pierwszy człowiek w historii zjechał na nartach z wierzchołka K2 oraz podejmował próby zjazdu z Mount Everest w 2022 roku. W ten sposób marka chce pokazać, że warto konsekwentnie dążyć do celu i spełniać swoje marzenia.
Zobacz również
Zabawa zestawami Matchbox uwalnia wrodzone dziecięce pragnienia swobodnego odkrywania świata i… swojej niezależności. Dzięki zabawkom Matchbox dzieci są gotowe wyruszyć ku własnej wyjątkowej przygodzie , a dorośli kolekcjonować marzenia i wspomnienia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kreacją i produkcją materiału zajął się butik kreatywny Coollective, a za wideo, realizację nagrań oraz montaż odpowiada Lemon Sniff na zlecenie firmy Mattel – właściciela marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing