Do II tury wyborów prezydenckich zostało zaledwie kilka dni i wygląda na to, że ubiegający się o reelekcję Andrzej Duda nie próżnuje – do sieci bowiem każdego dnia trafiają coraz to nowsze spoty wyborcze prezydenta Polski.
8 lipca br. na facebookowym profilu polityka pojawiło się krótkie wideo, które jest imitacją gry komputerowej. Bohaterem spotu jest postać z doklejoną głową Rafała Trzaskowskiego, na którą spadają małe klocki – te w kolorze zielonym zawierają takie hasła, jak np. „niższy PIT”, czy też „niższy VAT”, natomiast te czerwone – „wyższe podatki” oraz „brak wsparcia dla rodzin w Polsce”. I to właśnie te klocki zbiera bohater gry.
Zobacz również
Na końcu postać z głową Rafała Trzaskowskiego eksploduje.
PS
„Idę głosować, bo chciałbym żyć w tolerancyjnym kraju” – mówi Dawid Podsiadło w nowym spocie, który podbija internet. W ramach akcji #milionypowodów popularny piosenkarz, a także wiele innych znanych osobistości, zachęca społeczeństwo do wzięcia udziału w zbliżających się wyborach prezydenckich.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W pierwszej turze wyborów frekwencja była niemal rekordowa – głosowało 64,51% uprawnionych osób. Ale równocześnie ponad 10,5 mln Polaków postanowiło, by inni wybrali za nich. Dlatego gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w II turze wyborów.