Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Andrzej Duda stworzył „grę” z Rafałem Trzaskowskim w roli głównej

Andrzej Duda stworzył „grę” z Rafałem Trzaskowskim w roli głównej
Andrzej Duda zaprezentował swój najnowszy spot, który jest imitacją gry komputerowej. Głównym bohaterem jest tutaj postać, która ma doklejoną twarz Rafała Trzaskowskiego.
O autorze
1 min czytania 2020-07-09

Do II tury wyborów prezydenckich zostało zaledwie kilka dni i wygląda na to, że ubiegający się o reelekcję Andrzej Duda nie próżnuje – do sieci bowiem każdego dnia trafiają coraz to nowsze spoty wyborcze prezydenta Polski. 

8 lipca br. na facebookowym profilu polityka pojawiło się krótkie wideo, które jest imitacją gry komputerowej. Bohaterem spotu jest postać z doklejoną głową Rafała Trzaskowskiego, na którą spadają małe klocki – te w kolorze zielonym zawierają takie hasła, jak np. „niższy PIT”, czy też „niższy VAT”, natomiast te czerwone – „wyższe podatki” oraz „brak wsparcia dla rodzin w Polsce”. I to właśnie te klocki zbiera bohater gry.

Na końcu postać z głową Rafała Trzaskowskiego eksploduje. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Idę głosować, bo chciałbym żyć w tolerancyjnym kraju” – mówi Dawid Podsiadło w nowym spocie, który podbija internet. W ramach akcji #milionypowodów popularny piosenkarz, a także wiele innych znanych osobistości, zachęca społeczeństwo do wzięcia udziału w zbliżających się wyborach prezydenckich. 

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W pierwszej turze wyborów frekwencja była niemal rekordowa – głosowało 64,51% uprawnionych osób. Ale równocześnie ponad 10,5 mln Polaków postanowiło, by inni wybrali za nich. Dlatego gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w II turze wyborów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się