Andrzej Kaczmarczyk do Isobar Poland Group przechodzi z Orange Polska, gdzie odpowiadał za doradztwo technologiczne i realizację programów transformacyjnych. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w EY, świadcząc usługi doradcze dla CIO największych polskich i europejskich spółek.
Andrzej od ponad 10 lat związany jest z zarządzaniem korporacyjnym IT. W tym czasie tworzył i realizował strategie dla obszarów IT, zarządzał portfelami projektów informatycznych, bezpośrednio nadzorował zespoły developerskie i zespoły kierowników projektów. Prowadził projekty i wieloletnie programy transformacyjne, których efektem były wielomilionowe oszczędności operacyjne, skuteczne wsparcie biznesu rozwiązaniami IT, poprawa relacji, poprawa satysfakcji zespołów.
Zobacz również
Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Isobar Poland Group zatrudnia ponad 400 ekspertów z zakresu komunikacji marketingowej, technologii i data pracujących w Warszawie i Białymstoku.