Aneta Todorczuk-Perchuć z rodziną i autorzy parentingowego bloga oczekujac.pl ambasadorami akcji „Rodzina do kina”

Aneta Todorczuk-Perchuć, aktorka filmowa i teatralno-musicalowa, z mężem Marcinem Perchuciem i dziećmi – córką Zosią i synkiem Stasiem oraz blogerzy parentingowi prowadzący blog oczekujac.pl – Maria i Jakub Paskowie z córką Gabrysią, zostali ambasadorami akcji „Rodzina do kina”...
O autorze
1 min czytania 2016-04-11

realizowanej w sieci Multikino.

Celem akcji „Rodzina do kina” jest zachęcenie rodzin z dziećmi do wspólnego spędzania czasu w kinie oraz popularyzowanie oglądania filmów na dużym ekranie. Ambasadorami akcji „Rodzina do kina” zostali aktorzy Aneta Todorczuk-Perchuć oraz Marcin Perchuć z córką Zosią i synem Stasiem oraz blogerzy Maria i Jakub Paskowie z córką Gabrysią, prowadzący najpopularniejszy blog parentingowy oczekujac.pl.

Spędzanie czasu w rodzinnym gronie jest dla nas bezcenne. Zawsze staramy się go jak najlepiej wykorzystywać. Kino jest nam bliskie ze względów zawodowych i mam nadzieję, że Zosia i Staś zarażą się jego magią i pokochają je tak jak ja i mój mąż, a filmy, które zobaczymy w ramach akcji „Rodzina do kina” będą dla nas inspiracją do ciekawych rozmów – dodaje Aneta Todorczuk-Perchuć.

W ramach współpracy przy akcji „Rodzina do kina” ambasadorzy będą uczestniczyli w seansach filmowych objętych akcją i recenzowali obejrzane produkcje familijne. Pierwszym filmem, który wspólnie zrecenzowali jest animowana komedia „Kung Fu Panda 3”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spędzony w kinie czas to okazja do integracji i budowania rodzinnych więzi. Pierwszym filmem, który mieliśmy okazję zobaczyć w ramach akcji „Rodzina do kina” był „Misiek w Nowym Jorku”. Jego recenzję można znaleźć na naszym blogu, a my już nie możemy się doczekać kolejnych rodzinnych seansów – dodaje Jakub Pasek współprowadzący blog parentingowy oczekujac.pl.

Dzięki akcji „Rodzina do kina” rodzic przy zakupie biletu ulgowego dla dziecka na ten sam film, za swój zapłaci 3 zł mniej od ceny normalnej. Bilety rodzinne mogą być nabyte maksymalnie przez dwoje rodziców lub opiekunów. Oferta obowiązuje przez cały tydzień na seanse rozpoczynające się do godziny 17.00, na filmy familijne 2D i 3D bez ograniczeń wiekowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Angażując we współpracę przy akcji „Rodzina do kina” ambasadorów ze świata filmu oraz blogosfery chcemy przypomnieć o tym jaką radość daje wspólne spędzanie czasu z najbliższymi na seansie filmowym i zachęcić do tej formy aktywności również inne rodziny – dodaje Natalia Kaleta-Nguyen, Specjalista ds. PR sieci Multikino S.A.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Obecnie w ramach akcji „Rodzina do kina” na wielkim ekranie można zobaczyć między innymi: „Zwierzogród” oraz „Kung Fu Panda 3”. Natomiast w kolejnych miesiącach rodzice z dziećmi będą mogli obejrzeć na przykład: „Angry Birds Film”, „Gdzie jest Dory?” czy „Epokę lodowcową: Mocne uderzenie”.