Angielski szyk i punk w nowej kampanii Rage Age

Najnowsza kampania promująca kolekcję jesień-zima 2016/17 to rebeliancka podróż po Wyspach i pełen typowej dla Rage Age przekory dialog tradycji i rewolucji.
O autorze
1 min czytania 2016-10-24

W najnowszej kolekcji ALBION’S outRAGE arystokratyczny szyk zderza się z bezkompromisowością punku i wczesnoindustrialną Anglią rodem z angielskiego serialu kryminalnego Peaky Blinders, który stanowił jedną z inspiracji projektanta Rage Age – Rafała Czapula. Nawiązujące do angielskiej elegancji oraz tradycji myśliwskich kroje i fasony kolekcji ALBION’S outRAGE spotykają się z elementami inspirowanymi środowiskiem subkulturowym i tworzą razem mieszankę wybuchową. 

Propozycja Rage Age na sezon jesień-zima to kurtki, płaszcze i marynarki uszyte z wzorzystych lub wytłaczanych materiałów, podszyte futrem, kraciastą tkaniną oraz wykończone skórą. 

Cała kampania nie tylko odzwierciedla klimat kolekcji zaprojektowanej przez Czapula, ale również mocno nawiązuje do filmowych kadrów, które były inspiracją dla projektanta. Po raz kolejny autorem zdjęć kampanii Rage Age jest Robert Wolański. Dobór modeli, make-up (Marcin Kulak z Papert Pictures) oraz warsztat fotografa tworzą spójną, intrygującą całość, która zdecydowanie wyróżnia się na tle innych marek. Za produkcję sesji odpowiedzialna jest poznańska agencja Papert Pictures. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania dla Rage Age na sezon jesień-zima 2016/17.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Production – Papert Pictures
Photographer: Robert Wolański
Head of Production: Agata Kruczek / Papert Pictures
Make-up Artist: Marcin Kulak / Papert Pictures
Hair Stylist – Radosław Galiński
Designer: Rafał Czapul / Rage Age
Designer’s assistant: Olesya Shor
Production manager: Agata Śliwińska / Papert Pictures
Model: Liuk Bass / Why Not Models
Model: Olga Nowatorska / As Management
Location Manager: Hanna Janocha
Video Backstage: Adrian Błachut
Videographer Image: Marcin Samborski

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się