fot. TPN na Facebooku
W Polsce istnieją 23 parki narodowe, które w ciągu roku odwiedza ponad 11 mln turystów. Najaktywniejsze na Facebooku są tatrzański, bieszczadzki, karkonoski, ojcowski i kampinoski.
Zobacz również
Tatrzański Park Narodowy
TPN na Facebooku (162 tys. fanów) wyróżnia się spójną i czytelną komunikacją.
W okresie kwitnienia krokusów w parku przeprowadzono akcję edukacyjną „Hokus Krokus”, której celem było propagowanie świadomej turystyki. Grafiki z apelem „Ani kroku(s) dalej” wiosną podbiły serca użytkowników Facebooka – chapeau bas za tę akcję!
Fanpage TPN znajduje się na 18 miejscu topu najbardziej angażujących miejsc na polskim FB w raporcie Sotendera. Na Instagramie park obserwowany jest przez ponad 15 tys. osób.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bieszczadzki Park Narodowy
Bieszczadzki Park Narodowy (32 tys. fanów) na swoim fanpage’u prowadzi cykl #bohater_dnia, w którym przedstawia okazy fauny i flory.
Karkonoski Park Narodowy
Na fanpage’u Karkonoskiego Parku Narodowego (30 tys. fanów) można podziwiać piękne zasoby przyrody oraz znaleźć aktualne informacje o warunkach atmosferycznych, nadchodzących wydarzeniach, czy znaleziskach zagubionych na szlakach przez turystów cennych przedmiotach np. obrączkach.
Na Instagramie park zgromadził ponad 2 tys. obserwujących.
Ojców i Ojcowski Park Narodowy
Ojców i Ojcowski Park Narodowy (prawie 17 tys. fanów) pokazują piękno natury publikując regularnie zdjęcia i filmiki. Informują także o organizowanych wydarzeniach jak np. bieg „Perły Małopolski”.
Na Instagramie obserwuje go 1168 osób.
Kampinoski Park Narodowy
Kampinoski Park Narodowy (prawie 11 tys. fanów) podbija serca miłośników przyrody filmami z fotopułapek, które ukazują sekretne życie zwierząt.