Wcześnie Ania pracowała w takich agencjach jak Euro RSCG 4D, Brain, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi i 180heartbeats + JUNG v MATT. Część swojej kariery rozwijała jednak poza Polską. W Londynie pracowała w Y&R, Crispin Porter & Bogusky, w Brukseli w DDB, a we Francji na stałe w Fred&Farid.
Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nominacji i nagród m.in. dwie shortlisty w Cannes i jedyną dla Polski złotą statuetkę „Golden Bullet” w konkursie Young Guns Awards. Pracowała zarówno dla lokalnych jak i globalnych klientów: Heineken, L’Oreal, Absolut, Ikea, RSBC (Royal Society for Blind Children), McVities, Cacharel.
Zobacz również
W międzyczasie stworzyła projekt Agency Tour. Jest także współtwórczynią projektu Bee Saving Paper.
Anna przede wszystkim jest mega pracowitą i wspaniałą osobowością. Współpraca z nią jest unikalnym doświadczeniem dla całego zespołu. Cieszę się, że osoba z tak dużym doświadczeniem wzmocniła kreacje Dziadka do orzechów – mówi Tomasz Gębala, creative director w agencji Dziadek do orzechów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach