Przyjście Ani związane jest z nową strategią rozwoju agencji, której ambicją jest bycie najsilniejszą strategicznie agencją na rynku.
Ania Kuropatwa przez 16 lat była związana z grupą Havas. Przez ostatnie lata pracowała w dziale strategii, finalnie stając na czele całego zespołu. Zdobywczyni IAB Europe Research Award w kategorii Media Effectiveness, jurorka Effie oraz uczestniczka pierwszej edycji Marketing Mastermind IAA, posiada szerokie spektrum doświadczenia w branży komunikacyjnej, obejmujące zarówno projekty strategiczne, badawcze i analityczne.
Zobacz również
Przyjście Ani to ważny krok w realizacji naszej wizji rozwoju. Misją Value Media jest planowanie i wdrażanie pozytywnej zmiany biznesowej dla naszych klientów. By tę misję jak najlepiej realizować, chcemy stale wzmacniać nasze kompetencje strategiczne. Ogromne doświadczenie Ani w tym obszarze otwiera nowe perspektywy rozwoju naszych pracowników, co jest priorytetem dla Value Media. Bardzo się cieszę, że Ania dołącza do naszego zespołu – komentuje Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media.
Od pewnego czasu z zaciekawieniem przyglądałam się rozwojowi i zmianie roli Value Media w Group One. Myślę, że mogę wnieść do agencji zarówno swoje doświadczenie, ale też nowe pomysły. Nie bez znaczenia jest też niesamowita kultura organizacji, którą miałam już okazję poczuć – otwartość oraz świadomość wpływu na to, w którą stronę idzie firma. Chcę bowiem nie tylko uczestniczyć w tej zmianie, ale też mieć na nią realny wpływ. Dlatego postanowiłam dołączyć do zespołu Value Media – komentuje Ania Kuropatwa, chief strategy officer Value Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach