Animacja „IDENTITY OF CITIES” stworzona przez Admind została doceniona przez jury European Design Awards 2021 i pojawi się w tegorocznym katalogu zwycięzców konkursu. W tym roku w związku z sytuacją pandemiczną nie będzie fizycznej ceremonii dla laureatów. Ostateczne wyniki zostaną ogłoszone w internetowym wydarzeniu zaplanowanym na 12 czerwca.
Zobacz również
Creative Labs (CL) to laboratorium innowacji, które wspiera przedsiębiorczość i wdraża programy innowacyjne dla dużych firm. Zespół skupia się na uwolnieniu potencjału pracowników poprzez szkolenia, warsztaty i stałą opiekę mentorską. Zespół kreatywny Admind Branding & Communication przygotował identyfikacją wizualną Creative Labs oraz stworzył animację promocyjną „IDENTITY OF CITIES”.
Celem stworzenia „IDENTITY OF CITIES” było uchwycenie palety kolorów, stylu architektonicznego, kultury i dźwięków każdego miasta, wraz z duchem jego historii i mieszkańców. Wybór stylu izometrycznego, który widać w drugiej części animacji był naturalną konsekwencją indentyfikacji wizualnej Creative Labs. Ten punkt widzenia podkreśla kluczowe wartości firmy, takie jak rozwój i ciągła zmiana, a sygnet „CL” doskonale wpisuje się w ten styl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W animacji wszystko kręci się wokół dwóch słów: kreatywność i laboratorium. Celem kreacji było umieszczenie Creative Labs w samym sercu planów miast. Widz powinien odnieść wrażenie, że „CL” wykorzystuje energię miasta, inspiruje jego mieszkańców i współtworzy jego tętniącą życiem kulturę.