Anita Włodarczyk i adidas kontra cudzoziemcy?
W zeszłym tygodniu Anita Włodarczyk – mistrzyni olimpijska – pochwaliła się w swoich social mediach, że ujęła cudzoziemca, który próbował jej się włamać do samochodu. Człowiek ten został przekazany w ręce policji. Olimpijka postanowiła wykorzystać tę okazję do… zareklamowania butów marki adidas. W sieci wybuchł gwar, ale tyczył się on w zasadzie tylko… lewicowej i marketingowej bańki. Co tu poszło nie tak?
Zobacz również
Czatbot Googla uzyskał samoświadomość?
Jeden z inżynierów Googla stwierdził, że ich czatbot uzyskał samoświadomość. Bot miał twierdzić, że jest czującą istotą i chciał, aby mówiono o nim jako o pracowniku Googla, a nie jego własności. Firma jednak dementuje plotki, a inżynier został wysłany na „płatny urlop”. Czy Google przypadkiem skonstruował samoświadome AI?
Johnny Depp i Dior Savage
Twarzą perfum Dior Savage od dawna jest aktor Johnny Depp. Marka jako jedna z nielicznych nie ugięła się i nie przerwała współpracy z Deppem pomimo oskarżeń ze strony Amber Heard. Dziś perfumy Dior plusują i odnotowują wzrost zainteresowania. Czy to była świadoma decyzja, czy zwykła upartość?
Sprawdź najnowszy epizod podcastu Marketing Przegadany.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing