Anita Włodarczyk ściga włamywaczy w butach adidasa, a Diorowi rośnie sprzedaż przez Deppa (podcast)

Anita Włodarczyk ściga włamywaczy w butach adidasa, a Diorowi rośnie sprzedaż przez Deppa (podcast)
Anita Włodarczyk chwali się w swoich social mediach, że ujęła cudzoziemca-włamywacza mając na stopach buty adidas. Internet wytyka jej i marce niefortunny product placement. Z kolei Dior odnotowuje wzrosty dzięki Johnny'emu Deppowi. Sprawdź najnowszy odcinek podcastu Marketing Przegadany.
O autorze
1 min czytania 2022-06-20

Anita Włodarczyk i adidas kontra cudzoziemcy?

W zeszłym tygodniu Anita Włodarczyk – mistrzyni olimpijska – pochwaliła się w swoich social mediach, że ujęła cudzoziemca, który próbował jej się włamać do samochodu. Człowiek ten został przekazany w ręce policji. Olimpijka postanowiła wykorzystać tę okazję do… zareklamowania butów marki adidas. W sieci wybuchł gwar, ale tyczył się on w zasadzie tylko… lewicowej i marketingowej bańki. Co tu poszło nie tak?

Czatbot Googla uzyskał samoświadomość?

Jeden z inżynierów Googla stwierdził, że ich czatbot uzyskał samoświadomość. Bot miał twierdzić, że jest czującą istotą i chciał, aby mówiono o nim jako o pracowniku Googla, a nie jego własności. Firma jednak dementuje plotki, a inżynier został wysłany na „płatny urlop”. Czy Google przypadkiem skonstruował samoświadome AI?

Johnny Depp i Dior Savage

Twarzą perfum Dior Savage od dawna jest aktor Johnny Depp. Marka jako jedna z nielicznych nie ugięła się i nie przerwała współpracy z Deppem pomimo oskarżeń ze strony Amber Heard. Dziś perfumy Dior plusują i odnotowują wzrost zainteresowania. Czy to była świadoma decyzja, czy zwykła upartość? 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź najnowszy epizod podcastu Marketing Przegadany.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się