szczególnie w zakresie budowania relacji z otoczeniem i grupami docelowymi, relacji z mediami, promocji i zarządzania mediami społecznościowymi.
Marta Zięba posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w kompleksowej realizacji projektów z zakresu PR i eventów. Związana była między innymi z agencjami ITBC Communication i Entertainment Group, gdzie jako PR i Event Manager prowadziła działania dla firm z branży HoReCa, w tym dla marek Red Bull, Schweppes, Pepsico, Malinowe Hotele, Martini Bacardi, Johnnie Walker, Smirnoff. W latach 2005 – 2012 odpowiedzialna była za kompleksową realizację i obsługę PR wydarzenia Independent Flair League – największej produkcji Flair w Polsce.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe w Centrum Studiów Latynoamerykańskich.
Marta Zięba odpowiada także za koordynację Działu Graficznego agencji Anix Event.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]