Anna Bratkowska dyrektorem handlowym w SMG

Anna Bratkowska, dotychczas Chief Operating Officer w domu mediowym Maxus (GroupM) dołączy do agencji Starcom Mediavest Group (SMG), by na stanowisku dyrektora handlowego przejąć zarządzanie działem negocjacji agencji.
O autorze
1 min czytania 2015-09-21

Anna Bratkowska, będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii handlowych dla klientów SMG we wszystkich kanałach komunikacji. Jej rolą będzie również wsparcie w realizacji celów platformy negocjacyjnej VivaKi, którą SMG tworzy wspólnie z ZenithOptimedia Group.

– Nasi klienci oczekują od nas działań skutecznie rozwijających ich biznes. Wszystkie zmiany w naszej agencji są temu podporządkowane. Ta wizja przyciąga do naszej organizacji skutecznych i doświadczonych liderów. Teraz w osobie Ani Bratkowskiej udaje nam się pozyskać jednego z najlepszych na polskim rynku reklamowym ekspertów zajmujących się negocjacjami i strategiami handlowymi – mówi Piotr Piętka, prezes Starcom Mediavest Group, do którego Anna Bratkowska, będzie bezpośrednio raportowała.

Anna Bratkowska jest związana z branżą reklamową od  10 lat. Na początku pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM), a następnie dołączyła do Maxusa. Od 2008 r. była odpowiedzialna za buying. W 2009 r. objęła stanowisko Buying Directora, a przez ostatnie kilkanaście miesięcy współzarządzała agencją na stanowisku Chief Operating Officera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj