W swojej nowej roli, Anna Czubaszek jest odpowiedzialna za nadzór kreatywny nad działaniami KERRIS Group, budowanie i rozwijanie działu kreacji oraz wsparcie w codziennej pracy zespołu agencji.
Obecnie współpracuje z kluczowymi klientami agencji oraz jest zaangażowana w projekty new business.
Zobacz również
– Anna, z 13-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, wnosi do zespołu nie tylko swoją bogatą wiedzę, ale także pasję i kreatywność, które bez wątpienia przyczynią się do dalszego rozwoju agencji. Jest również znakomitą liderką, która potrafi budować silne relacje ze współpracownikami oraz dba o ich rozwój i komfort – powiedział Maciej Makowski, Managing Partner w KERRIS.
Anna Czubaszek wcześniej związana była z agencjami takimi jak Isobar, GREY i VML, gdzie pracowała nad kampaniami dla marek takich jak Volvo, Tymbark, PLAY, mBank, Mazda, Tic-Tac, Guseppe, Pepco i Vileda. Jej praca została doceniona m.in. nagrodą KTR w kategorii Print dla świątecznego wydania dziennika „Fakt” oraz Innovation Awards za „Wypożyczalnię Choinek Volvo”. Anna była także członkinią jury konkursu Young Creatives Open Tik Tok 2023.
Poza pracą zawodową, Anna jest filmoznawczynią i ceramiczką, angażującą się w działalność społeczną. Kocha psy i sztukę, i jak sama mówi: gdyby miała więcej czasu i energii zaadoptowałaby więcej psów i tworzyłaby więcej pięknych przedmiotów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: mat. pras.