1 sierpnia stanowisko PR & Communication Managerki w grupie home.pl objęła Anna Falkowska. Od 2016 roku związana z agencją Walk PR, specjalistka w zakresie doradztwa komunikacyjnego z obszaru produktowego i korporacyjnego. W home.pl będzie odpowiedzialna za strategiczny rozwój firmy w obszarze PR i ESG, oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
– Internet na niespotykaną wcześniej skalę stał się przestrzenią funkcjonowania biznesu, życia społecznego i rozrywki. Dołączenie do home.pl – największego dostawcy usług internetowych w Polsce to z punktu widzenia działań komunikacyjnych ekscytujące wyzwanie i szansa na uczestnictwo w pełnych potencjału projektach z ramienia lidera branży. Wierzę, że choć firma jest obecna na rynku od 25 lat, to w obliczu dynamicznych zmian technologicznych, ale również kulturowych i społecznych ma jeszcze wiele do powiedzenia. Cieszę, że będę mogła uczestniczyć w tym procesie – mówi Anna Falkowska.
Zobacz również
Anna Falkowska posiada 10 letnie doświadczenie w zakresie kompleksowego doradztwa komunikacyjnego zarówno w obszarze produktowym, jak i korporacyjnym. W dotychczasowej pracy – agencji Walk PR – wielokrotnie występowała w roli liderki i koordynatorki prac zespołu projektowego, zajmującego się komunikacją 360. Z ramienia klientów występowała w roli rzeczniczki projektu przed partnerami, interesariuszami oraz przedstawicielami instytucji publicznych. Pracowała m.in. dla E.Wedel, Ceramiki Paradyż, Colliers, Hali Koszyki (Griffin Real Estate), Nikona, Traficara oraz Reckitt Benckiser.
PS Czy warto założyć blog firmowy w kreatorze stron WWW?
Blog firmowy jest coraz częściej wykorzystywany w online marketingu. To tani i skuteczny sposób dotarcia do klienta ze swoją ofertą. Dobrze i regularnie prowadzony blog może być Twoim podstawowym źródłem pozyskiwania klientów. Jak zacząć prowadzić bloga, który przynosi korzyści?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]