Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Anna Gajewicz nową dyrektor marketingu Torf Corporation

Z początkiem czerwca 2018 roku stanowisko dyrektor marketingu w randze członka zarządu Torf Corporation Sp. z o.o. objęła Anna Gajewicz.
O autorze
0 min czytania 2018-10-04

Anna Gajewicz odpowiada za stworzenie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój i wdrożenia nowych marek i produktów, komunikację marketingową, w tym działania digitalowe i socialowe, PR oraz e-commerce. Kieruje pracą zespołów w pionie marketingu, zarządzając portfolio marek Torf Corporation, w tym flagową marką tołpa oraz rozwojem marek private label.

Anna Gajewicz ma ponad 20-letnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych korporacjach takich jak: Danone, Henkel, Frito–Lay, Diageo, Office Depot, Reckitt Benckiser, gdzie zajmowała się marketingiem, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek i produktów, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu. Jest trenerem i członkinią The John Maxwell Team – międzynarodowej organizacji zajmującej się rozwojem kompetencji przywódczych. Prowadziła programy Johna Maxwella z zakresu przywództwa i komunikacji. Jest też akredytowanym coachem ACC ICF.