Ponad 6-letnie doświadczenie w performance marketingu zdobywała m.in. w polskim oddziale sieci TradeTracker, gdzie pracowała przy obsłudze kampanii dla kluczowych klientów, w tym WITTCHEN, Monnari, Lilou, Crocs, Plus, Provident Polska. W oddziale TradeTracker w Londynie realizowała działania dla branży turystycznej, np. Trivago, Tripsta, Millennium Hotels, oraz dla międzynarodowych e-commerce’ów. Po powrocie do Polski została Publisher Directorem w TradeTracker i odpowiadała za stworzenie działu obsługi wydawców. Pracowała również w agencji Natexo, rozwijając jej polski oddział.
W strukturach Cube Group na nowo wyodrębnionym stanowisku Publishing & Innovation Directora Anna Gromańska odpowiada za rozwój relacji z wydawcami działającymi w ramach marek NetSales (sieć reklamowa performance), SalesMedia (sieć dedykowana e-commerce’om) oraz MailSales (sieć i agencja e-mail marketingowa).
Zobacz również
Do jej zadań będą należały m.in. rozwój innowacyjnych narzędzi i modeli współpracy w ramach działań performance marketingowych, optymalizacja i zwiększanie przychodów zarówno reklamodawców, jak i wydawców, oraz pozyskiwanie nowych wydawców.
– Dzięki skupieniu kompetencji dotyczących współpracy z wydawcami w ramach dedykowanego zespołu będziemy jeszcze efektywniej wykorzystywać ich potencjał w działaniach dla klientów Cube Group. Modele performance – tak bezpieczne z perspektywy klienta – wymagają większych nakładów pracy po stronie wydawców. Naszym zadaniem będzie wspieranie ich w wykorzystywaniu możliwości – zapowiada Gromańska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]