Do zespołu Streetcom dołączyła Anna Jurczyńska. Pokieruje zespołem kreacji i komunikacji na nowo utworzonym stanowisku managing & creative director. W zakresie jej odpowiedzialności jest tworzenie strategii i koncepcji kreatywnych dla klientów, czynny udział w pracach nad przetargami, a także współtworzenie strategii rozwoju marek i produktów własnych.
Anna Jurczyńska pracuje w branży od ponad dwudziestu lat. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesami projektów, dla takich marek, jak: BNP Paribas, Coca Cola Hellenic, Storck, General Motors, PZU, Roche, Pekao S.A., Jeronimo Martins, Colian Jutrzenka, Kamis i inni. W toku swojej kariery zarządzała agencjami i działami kreacji Master Brand, Defacto, czy Prowokator.
Zobacz również
W agencji Streetcom na nowo utworzonym stanowisku jest odpowiedzialna za współtworzenie strategii rozwoju Streetcom i Hash.Fm by Streetcom oraz własnej społeczności nano i micro influencerów (ponad 0,5 miliona osób), tworzenie strategii komunikacji i kreacji dla marek własnych oraz projektów klienckich, a także zarządzanie zespołami kreacji i komunikacji.
Rozwój naszej agencji wymagał na tym etapie wzmocnienia strategii i kreacji. To nasze największe atuty, które bardzo doceniają nasi klienci, jak wynika m.in. z ocen w raporcie Agencji Marketing Services i Digital 2022, w którym Streetcom otrzymał najwyższe noty w wielu kategoriach, min. takich jak wywiązywanie się z obietnic wskazanych w przetargu, skuteczność czy zrozumienie potrzeb klienta. Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać do Streetcom tak doświadczoną i wspaniałą manager jak Ania, z którą znamy się już długo i niejednokrotnie miałyśmy okazję pracować wspólnie dla klientów, zawsze ze świetnym efektem – mówi Matylda Szymalska, CEO Agencji Streetcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]