Anna Kania (InPost): W marketingu najważniejsze jest myślenie o ludziach, dla których tworzy się produkty i usługi

Anna Kania (InPost): W marketingu najważniejsze jest myślenie o ludziach, dla których tworzy się produkty i usługi
Tym razem z pytaniami Marketingowej 11 zmierzyła się Anna Kania, Dyrektor Marketingu, InPost.
O autorze
2 min czytania 2015-04-28

1. W marketingu najważniejsze jest…

Dla mnie w marketingu najważniejsze jest myślenie o ludziach, dla których tworzy się produkty i usługi, do których się mówi. Szacunek do nich i ich potrzeb stanowi podstawę mojego działania.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

…to te skuteczne biznesowo, które zyskały uznanie wśród ludzi z branży… 🙂 InPost to świetne miejsce, gdzie mogę rozwijać skrzydła.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, czego uczą…

…że wszystko można, wszystko się da zrobić…uczą zawsze czegoś nowego. Najtrudniej jest zabrać się za to, czego nie znamy, przecierać szlaki, ale to właśnie takie działania przynoszą najwięcej satysfakcji. Powtórzenie czegoś może być wyzwaniem, ale zrobić coś nowego, coś co „zaskoczy” – to jest wyczyn, w każdej dziedzinie życia. Właśnie dlatego lubię swoją pracę, wśród ludzi z pasją i pod wyjątkowym przywództwem 🙂

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

…moja rodzina 🙂

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

…błyskotliwe virale, które przekładają się na realne wyniki sprzedażowe, a rozchodzą się po sieci bez żadnego wsparcia finansowego…

Lubię World’s Toughest Job

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

…neuromarketing. Fascynuje mnie poznanie myśli i przekonań klientów w danym obszarze i podążanie za nimi w przekazie reklamowym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

…nieprzemyślany, nachalny remarketing!

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

…zrozumienie, zaangażowanie, solidność, odpowiedzialność i… . cierpliwość dla wymagającego klienta 🙂 Miałam okazję pracować z kilkoma takimi partnerami. Ostatnio dołączyły do tego grona PromoAgency i iMEDIUS.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

…bacznej obserwacji codziennego życia, identyfikacji potrzeb i ich rzetelnej analizy oraz opinii mądrych ludzi, których w branży mamy niemało.

10. Moja kampania marzeń…

Z reguły działam skutecznie, wyznaczam cele i je realizuję. Ta cecha pozwala mi spełniać marzenia, więc wiem, że wiele takich kampanii już za mną, a jeszcze więcej przede mną. I bardzo to lubię w mojej pracy – nowe wyzwania i duże możliwości.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego, że…

…wpadłam w jego sidła na studiach i pokochałam na zawsze 🙂

 

Anna Kania
Dyrektor Marketingu InPost

Doktorantka Kolegium Ekonomiczno-Społecznego SGH, w latach 2003-2010 Dyrektor Marketingu w Canal+ Cyfrowym (marki: CANAL+ i CYFRA+), w czasie studiów w SGH stażystka w dziale marketingu Coty Polska (marka: Margaret Astor) następnie Dyrektor Biura Parlamentu Studentów przy Ministerstwie Edukacji Narodowej. Juror w konkursach Effie i Kreatura. Trener z certyfikatami NLP (Practitioner i Master) w Live Małorzaty Bojanowskiej i dr Cristiny Hall z USA, specjalisty od Metamodelu NLP, oraz Lucasa Dercsa, twórcy Panoramy Społecznej. Prowadzi szkolenia i warsztaty z komunikowania, strategii realizowania celów, wytyczania i wdrażania strategii rozwoju, i innych. W ramach pracy naukowej bada zjawisko ekonomii daru.