Od 2018 związana z MediaCom Warszawa, gdzie jako accociate director MBA była odpowiedzialna za niestandardowe realizacje dla wszystkich marek The Coca-Cola Company, PSA (Opel, Citroën, Peugeot, DS), a także Adidas i Reebok. Prowadziła 5-osobowy zespół specjalizujący się w działaniach: branded content, product placement i influencer marketing. Tworzyła strategie i koncepty dla działań niestandardowych. Koordynowała i nadzorowała współpracę ze stacjami telewizyjnymi, z artystami, festiwalami i domami produkcyjnymi.
Wcześniej przez ponad 2 lata związana z marką Żywiec w VMLY&R (wcześniej w SYZYGY/Ars Thanea). Była odpowiedzialna m.in. za digitalową implementację wielokrotnie nagradzanej platformy komunikacyjnej „Chce się Ż”. Współpracowała także przy trzech edycjach „Męskiego Grania”. Wśród marek, dla których pracowała, znalazły się także: PLL LOT, GK Polska Grupa energetyczna, Viacom International Media Networks, T-Mobile, Volvo i Nutricia.
Zobacz również
Z wyksztalcenia kulturoznawca. Fanka filmów klasy B oraz miłośnik psów. Wraz ze znajomymi co roku organizuje zbiórkę darów dla Schroniska w Milanówku.
W Przestrzeni Anna Kordus wesprze Mateusza Ciećwierskiego, dyrektora client service, w dalszym rozwoju działu oraz całej agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]