Anna Kordus dołączyła do agencji Publicis Worldwide Poland i na stanowisku integrated communication director odpowiada za najwyższą jakość oferowanych rozwiązań marketingowych między innymi dla takich klientów jak Procter & Gamble, Mondelez i Animex. W nowej roli dbać będzie o dostarczanie realizacji komunikacyjnych opartych na pozycjonowaniu agencji Curiosity creates growth, polegającym na znaczącym wpływaniu na wzrost biznesu klientów, poprzez tworzenie unikalnych insightów na bazie wartościowych i efektywnych strategii komunikacyjnych, autorskich narzędzi i metod pracy oraz nowych technologii inspirowanych pogłębioną analizą danych. Anna Kordus będzie prowadzić także działania nowo biznesowe, które mają za zadanie odpowiadać na cele biznesowe potencjalnych klientów.
Anna posiada doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów opartych na działaniach w TV, digitalu & OOH, social mediach oraz nadzorze i koordynacji produkcji wideo, a także na realizacji i współtworzeniu procesów strategicznych i brandingowych oraz content marketingowych. Przez trzynaście lat współpracowała między innymi z klientami takimi jak Nestle, The Coca-Cola Company, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Decathlon i Johnson & Johnson. Dołączyła do Publicis Worldwide z agencji Przestrzeń, w której przez ponad 3 lata jako group client leader / associate director, zarządzała zespołem odpowiedzialnym m.in. za markę Nałęczowianka, Captain Jack i Frisco. Koordynowała także pozyskiwanie nowych biznesów. Wcześniej przez wiele lat związana była z grupą WPP (MediaCom oraz VMLY&R).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]